آمریکا و اسرائیل در رأس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند

آیت الله علما گفت: آمریکا بزرگترین حامی جنایتکاران عالم و ناقض اصلی حقوق بشر و اسرائیل کودک‌کش در رأس ناقضان درجه یک حقوق بشر قرار دارند؛ تنفر روزافزون جهانیان از سیاست‌های ضد بشری این دو دولت خودکامه، گواه این ادعا است.

آیت الله علما  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:حادثه تروریستی انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی و حمله به هواپیمای مسافربری که هر دو در تیرماه سال های ۱۳۶۰ و ۱۳۶۷ رخ داد نمونه بارز کذب بودن ادعای حقوق بشر از سوی آمریکا است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: در حوادث آن سال ها، نخست آمریکا از این حادثه تلخ حمایت و به عاملان و بانیان آن پناه داد و حمایت کرد و حادثه دوم نیز توسط خود آنها انجام و ده ها نفر از هموطنان بی گناه ما مظلومانه به شهادت رسیدند.

 

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی پر است از شرارت ها و جنگ افروزی های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران و حقوق بشر که سال هاست به دروغ خود را مدافع و دوست دار آن اعلام می کنند.
 

 آیت الله علما اظهار کرد:با وجود اینکه ایران در خصوص حقوق بشر از دنیا طلب کار است اما دشمن با تبلیغات علیه نظام در حال بدهکار کردن کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره  نمونه ای ترورها در کشور توسط دشمنان گفت: به ترورر دانشمندان هسته ای، ترور سردار سلیمانی، حمایت از داعش و رژیم صهیونیست و صدام در جنگ تحمیلی، مداخله در مسایل کشورها از جمله موارد نقض حقوق بشر خارجی است.

کد خبر 1072309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha