جذب بیش از ۲۷ هزار حامی جدید در فارس با اجرای پویش «ایران مهربان»

بذرافشان گفت: از ابتدای اجرای پویش «ایران مهربان» تاکنون ۲۷ هزار و ۴۶۴ حامی جدید در استان فارس جذب شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذر افشان»، امروز (شنبه 12 تیر) با اشاره به اجرای پویش «ایران مهربان» در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت:  از ابتدای اجرای این طرح تاکنون 27 هزار و 464 حامی جدید در استان فارس جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: پویش «ایران مهربان» از نیمه دوم شهریور سال گذشته آغاز شد و تاکنون 27 هزار و 464 حامی جدید به جمع حامیان اکرام فرزندان ایتام و محسنین پیوسته اند.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب زمینه ارتباط با 88 هزار و 85 فرزند معنوی برقرار شده و حامیان در این مدت بیش از 9 میلیارد و 700 میلیون تومان کمک کرده اند.

بذرافشان با اشاره به شمار حامیان ایتام و محسنین در فارس اعلام کرد: 120 هزار 716 حامی در استان فارس حمایت از 26 هزار و 303 فرزند ایتام و محسنین را عهده دار شده اند و 9 هزار و 605 نفر از فرزندان، ایتام و مابقی از فرزندان محسنین هستند.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به مساعدت خیرین اکرام در سال گذشته گفت: مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۸۱ میلیون و ۹۵۴ هزار ریال در سال گذشته توسط این خیران در فارس کمک شده است که امسال در مقایسه با سال قبل رشد 60 درصدی در این زمینه داریم.

خاطر نشان می شود در این طرح، هر فرزند ممکن است برای دریافت کمک و مساعدت برای تامین نیازهای خود، حداقل به 10 حامی ارتباط داده شود.

کد خبر 1072318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha