طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ زمینه‌ساز کشف استعدادهای هنری دینی است

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه طرح ملی قرآنی ۱۴۵۵ (۵ تا ۱۲ شهریور) برگزار می‌‌شود گفت: این طرح زمینه‌ساز کشف استعدادهای هنری دینی است.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: بر اساس آموزه‌های دینی و عملی، زندگی مسلمانان به سبک اسلامی پیش می‌رود و یکی از کاربردی‌ترین دستورات موفقیت‌آمیز دینی کلام الله مجید است که سبب هدایت و رستگاری می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از برگزاری طرح ملی قرآنی 1455 با همکاری صدا و سیما و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و افزود: این طرح در هفت رشته هنری شامل خوشنویسی، عکاسی، گرافیک، فیلم کوتاه، نقاشی، کلیپ یا نماهنگ و ... در نظر گرفته و در همین راستا در رشته‌های هنری فوق به برگزیدگان هدایای ویژه‌ای تقدیم می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه زمان طرح ملی قرآنی 1455 از (5 تا 12 شهریور) است اضافه کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پایگاه‌هایqurantv.ir  و سامانه بچه‌های مسجد جهت شرکت در این طرح اقدام کنند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور با بیان اینکه طرح ملی قرآنی 1455 زمینه‌ساز کشف استعدادهای هنری دینی است تصریح کرد: در همین رابطه به یک هزار و 110 کانون فرهنگی هنری از طریق سامانه پیامک و گروه‌های فضای مجازی اطلاع‌رسانی شد.

 

کد خبر 1072363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha