انهدام ۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر/ کشف یک تن مرفین در گلستان

روحانی فرد گفت: در یک سال گذشته سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در استان گلستان متلاشی شده است.

«محمود روحانی فرد» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان در خصوص اقدامات در حوزه مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان اظهار کرد: با روند فزآینده عرضه و تقاضا مواد مخدر رو به رو هستیم و قاچاقچیان با تغییر بر الگویی مصرف با اولویت جذب جوانان و نوجوانان اقدام کردند.

 

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان با بیان اینکه اجرای طرح پاک سازی شهرها و دستگیری قاچاقچیان و معتادان متجاهر در دستور کار شورای مبارزه با مواد مخدر استان گلستان قرار دارد، ادامه داد:  56 نقطه آلوده در سطح استان شناسایی کردیم که نسبت به اجرای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر  در این نقاط اقدام می شود.

 

روحانی فرد بیان کرد: رصد اطلاعاتی و امنیتی در این مناطق رقم می خورد و در یکی از محلات توانستیم 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنیم.

 

وی افزود: دستگاه قضایی و انتظامی و نظامی دائما این محلات را رصد می کنند و با قاچاقچیان و خرده فروشان و عمده فروشان مواد مخدر برخورد می شود.

 

این مقام مسئول به نظارت مستمر بر مبادی ورودی استان تاکید کرد و متذکر شد: قاچاقچیان با برنامه های جدید فعالیت می کنند و کار اطلاعاتی که دستگاه انتظامی  صورت گرفته توانستیم 11 تن مواد مخدر را در سال گذشته کشف کنیم.

 

روحانی فرد بابیان اینکه در سال گذشته سه باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی شده است، افزود: در سال گذشته یک تن مرفین در استان گلستان کشف شد و این در حالی است که از هر 10 کیلوگرم تریاک یک کیلوگرم مورفین استحصال می شود.

 

 

کد خبر 1072383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha