سند فرهنگی فارس به عنوان نخستین استان کشور رونمایی می شود

آیت الله دژکام گفت: سند فرهنگی فارس به عنوان نخستین استان کشور رونمایی می شود و برای اجرای این سند باید مطالبه عمومی از طرف رسانه شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (شنبه 12 تیر) در دیدار با مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به رونمایی سند فرهنگی فارس گفت: این سند فرهنگی در شهریور ۱۴۰۰ مورد رونمایی قرار خواهد گرفت.

نماینده ولی فقیه در فارس افزود: سند فرهنگی فارس به عنوان نخستین استان کشور رونمایی می شود و برای اجرای این سند باید مطالبه عمومی از طرف رسانه شکل بگیرد.

نماینده ولی فقیه در فارس اضافه کرد: تهیه این این سند در ۹ راهبرد و ۹۹ اقدام، نقطه عطفی در شکوفایی فرهنگی استان فارس است.

تولیت استان مقدس احمدی و محمدی (ع) با اشاره به نقش رسانه در انتخابات 28 خرداد بیان کرد: نقش آفرینی صدا و سیمای مرکز فارس در انتخابات برای تشویق و زمینه سازی حضور مردم قابل تقدیر است.

وی ادامه داد:  صدا و سیمای مرکز فارس در دهه کرامت نیز از نظر شکل و محتوا نسبت به سال‌های گذشته بسیار متفاوت عمل کرد و رهبر معظم انقلاب، بار‌ها در کلامشان به اشعار حافظ اشاره می کنند که می تواند موضوع برنامه سازی شود.

آیت الله دژکام تصریح کرد:  شیراز دارای ظرفیت‌های فراوانی در حوزه های مختلف است که در تولید محتوا باید مورد استفاده موثر رسانه قرار بگیرد.

وی با اشاره به جشنواره «چلچراغ» گفت: برگزاری این جشنواره از قالب رادیویی و تلویزیونی در معرفی هر چه بیشتر حضرت احمد ابن موسی (ع) نقش موثری دارد.

کد خبر 1072427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha