حمایت از اساتید دانشگاهی و رتبه‌بندی معلمان به سرانجام رسیده است

شیوا قاسمی‌پور گفت: با اقدامات خوبی که در زمینه آموزش عالی انجام شده حمایت از اساتید دانشگاهی و  رتبه بندی معلمان آموزش و پرورش به سرانجام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شیوا قاسمی‌پور عضو هیأت رییسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی در همایش «آموزش عالی کردستان، گذشته حال و آینده» اظهار کرد: ایران کشوری توانمند است و اگر از ظرفیت نخبگان و اتاق‌های فکر اساتید به خوبی استفاده شود مسائل و مشکلات زیادی حل خواهد شد.

 

 

وی افزود: اقدامات چشمگیری در حوزه آموزش در مجلس شورای اسلامی انجام شده و‌ با اقدامات خوبی که در زمینه آموزش عالی انجام شده حمایت از اساتید دانشگاهی و رتبه‌بندی معلمان آموزش و پرورش به سرانجام رسیده است.

 

 

عضو هیات رئیسه کمیسیون آموزش مجلس عنوان کرد: در حال حاضر با وجود همه مشکلات و گرفتاری‌های شناخته شده، کردستان روی ریل توسعه افتاده است که ارتباط با دانشگاه می‌تواند مسیر پیشرفت را تسریع ببخشد و قطعا توسعه آموزش عالی منجر به توسعه همه جانبه استان به می‌شود.

 


قاسمی‌پور یادآور شد: برای نظارت بهینه بر مسایل آموزشی هفت کمیته در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است و بازدیدهای میدانی و سفر به استان‌ها از جمله برنامه‌هایی است که کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بر آن تاکید داردو یکی از این سفرها به کردستان خواهد بود.

 

 


نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از ابزارهایی که موکلان ملت در اختیار دارند سوال از وزیران و هیئت دولت است که ۴۶ سوال در همین زمینه توسط کمیسیون آموزش و تحقیقات مطرح شده و طرح تحقیق و تفحص از سازمان سنجش هم به صحنه علنی مجلس آمده است.

 

 

وی اضافه کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ۱۰ سال گذشته از بهترین کمیسیون‌هایی بوده که توانسته کارهای خوبی در زمینه آموزش عالی داشته باشد.

کد خبر 1072429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha