ضرورت تحقق کامل «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها»

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز ملی صنعت و معدن و دهه تولید، خواستار تحقق کامل شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری شده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، به مناسبت دهه تولید و روز ملی صنعت و معدن، رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت امروز (۱۲ تیر ماه) با نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج دیدار کردند.

 

آیت الله «سید نصیر حسینی» در این دیدار ضمن تبریک دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن و دهه تولید، خواستار تحقق کامل شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به نام «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» نام گذاری شده شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج ضمن تشکر از مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت و نقش خطیر آنها در بخش های مهم اقتصادی، بر همکاری و جذب بیش از پیش سرمایه گذاران در استان تأکید کرد و گفت: با اطلاع یابی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی به روز و بهینه در بخش های بزرگ تولیدی، صنعتی و معدنی می توانیم شاهد شکوفایی چرخه تولید و ایجاد اشتغال بهتر در این استان چهار فصل باشیم.
 

وی در پایان لزوم نظارت و بازرسی ها بر بازار جهت سوء استفاده های احتمالی سوداگران جهت رعایت حقوق مصرف کننده، همچنین بررسی وضعیت اصناف، کسبه، بازاریان و گروه های صنفی اولویت داری که در ایام کرونا متضرر شدند را از طریق تسهیلات کرونایی و حمایت تمام دستگاه های اجرائی استان خواستار شد.


«سالار حسین پور» رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد هم در ابتدای این دیدار گزارشی از عملکرد حوزه‌های مختلف سازمان از جمله بازرگانی و توسعه تجارت داخلی و خارجی، میزان صادرات و واردات، تنظیم بازار کالاهای اساسی، صنایع و معادن از جمله پتروشیمی ها، کارخانجات سیمان، فسفات چرام، نیترات دیشموک و معادن بهمئی، بازرسی و نظارت، سرمایه گذاری هلدینگ های بزرگ در استان، تنظیم بازار میوه شب عید، عملکرد اصناف، کسبه، بازاریان و واحد‌های تولیدی استان در شرایط کرونا و نقش پررنگ آنها در کمک رسانی و حس نوع دوستی به مردم زلزله زده شهرستان دنا علی رغم تاثیر شدید کرونا بر واحد‌های آنها، همچنین وضعیت فعالیت تولید در شهرک های صنعتی استان تشریح و ارائه کرد.
 

کد خبر 1072445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha