مردم از خدمات دستگاه قضایی در خراسان جنوبی رضایت دارند

ملانوری با اشاره به اینکه امروز دستگاه قضایی به دنبال توسعه عدالت در جامعه است، گفت: مردم از خدمات دستگاه قضایی در استان رضایت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حمیدملانوری» شامگاه (12 تیر) در مراسم تجلیل از قضات نمونه خراسان جنوبی ضمن تشکر از خدمات دستگاه قضایی در استان، اظهار داشت: امروز مردم رضایت خوبی از دستگاه قضایی استان و البته کشور دارند.

 

وی با بیان اینکه در دورانی که سیاست مداران بزرگ دنیا استقرار حکومت های دینی را بر جوامع بشری منتفی می دانستند انقلاب اسلامی ایران با شکل گیری خود با حاکمیت احکام الهی بر کشور تغییر اساسی را در ذهن تحلیل گران دنیا ایجاد کرد، افزود: جمهوری اسلامی این را در ذهن مردم دنیا و جامعه بشری قرار داد که جامعه بشری نیازمند تفکر اسلامی است.

 

مقام عالی دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دشمنان فکر نمی کردند که انقلاب اسلامی ایران بتواند سالها دوام بیاورد و گسترده شود، افزود: دشمنان از همان ابتدای انقلاب برای جلوگیری از ادامه انقلاب هر اقدامی که توانستند انجام دهند، را شروع کردند، ابتدا با ترورها و بعد هم با جنگ تحمیلی با همکاری تمام دنیا به دنبال ساکت کردن انقلاب اسلامی ایران بودند.

 

ملانوری با اشاره به رشادت و فداکاری هزاران شهید، جانباز، ایثارگر و آزاده برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران، گفت: نظامی که استقرار و ضمانت آن بر شهادت و خون های پاک شهیدان بنا شده است، دشمنان نمی توانند با ترور و جنگ تحمیلی آن را از پای در آورند بلکه غافل بودند که با این کارها پایه های آن را قوی تر می کنند.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نظامی است که قرار است برپایه توسعه عدالت و عدالت محوری حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

 

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم در ایران اسلامی، خیلی به دنبال رفاهیات و تجملات نیستند بلکه انتظار دارند آنچه که هست با عدالت توزیع شود، افزود: نظام براساس توزیع عادلانه خدمات شکل گرفته تا مردم در جای جای کشور از خدمات به طور مساوی استفاده کنند.

 

ملانوری با بیان اینکه دشمنان تلاش کرد تا با شهادت اشخاصی مانند شهید مطهری و شهید بهشتی پایه های کشور را ضعیف کنند اما برخلاف ایده های آنها امروز انقلاب غبار را از چهره بسیاری از کشورها پاک کرد و آنها هم بیدار شدند، اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران امروز به کوری چشم دشمنان، در بیشتر زمینه ها از جمله مسائل نظامی و دفاعی، بحث هسته ای و پیشرفت علمی در دنیا جزو برترین ها است.

 

وی با اشاره به اینکه امروز دستگاه قضا به دنبال توسعه عدالت در جامعه است، افزود: رضایت مندی مردم از رئیس قوه قضائیه باعث شد تا مردم در دستگاه مجریه هم به او اعتماد کنند و با رای بالا منتخب مردم شد.

 

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه رئیس قوه قضائیه در یک انتخابات آزاد در دوره ای که دشمن با فشارها و مباحث روانی به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات بود، رای قاطع و خوبی آورد، گفت: افتخار بزرگی در انتخابات نصیب مردم خراسان جنوبی شد که بیش از 81 درصد آرای استان مربوط به منتخب مردم است.

 

ملانوری تاکی کرد: رای مردم به رئیس جمهور منتخب نتیجه اقدامات انقلابی او در دستگاه قضایی است.

 

کد خبر 1072482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha