جشنواره نوجوان سالم به دنبال کاهش رفتار های پر خطر است

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان گفت: جشنواره نوجوان سالم به دنبال کاهش رفتار های پر خطر است.

«مظفر نادری» با اشاره به برگزاری جشنواره نوجوان سالم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: جشنواره نوجوان سالم نقش مهمی در پیشگیری از رفتارهای پرخطر و ترویج شیوه های زندگی سالم دربین دانش آموزان با آموزش مهارت های  ۱۰گانه دارد.

 

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان شیروان عنوان کرد: این جشنواره اجتماعی کردن مبارزه با آسیب های اجتماعی و سوء مصرف مواد مخدر را در بین مردم به همراه دارد زیرا با برگزاری این جشنواره و ایجاد حساسیت در دانش آموزان و خانواده آنها می توان در راستای تبیین آسیب های اجتماعی گام های موثری برداشت.

 

نادری خاطرنشان کرد: دهمین دوره جشنواره نوجوان سالم با موضوعات شیوه‌های زندگی سالم، پیشگیری از رفتارهای پرخطر و بهداشت در سه بخش (دانش‌آموزی، ابتکارات مدرسه‌ ای و ابتکارات جامعه محور (یاری گران زندگی) برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: مرحله اول این جشنواره که در سطح مدرسه برگزار شد، تعداد 364 اثر به دبیرخانه شهرستانی ارسال شد که از این تعداد 30 اثر برگزیده شهرستانی و 14اثر برگزیده استانی بوده است.

 

وی تصریح کرد: برگزاری جشنواره نوجوان سالم از اهمیت بالایی برخوردار است و دانش آموزان از اینگونه جشنواره ها استقبال خوبی می کنند.

 

 

کد خبر 1072499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha