مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» برگزار می‌شود

وحدانی گفت: مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار برگزار می‌شود.

«سودابه وحدانی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) خشکرودبار در راستای گرامیداشت عید غدیر، مسابقه فرهنگی «من غدیری‌ام» را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: این مسابقه شامل، نقاشی آیات برای رده سنی کودکان و نوجوانان، دلنوشته و شعر برای رده‌سنی جوانان و بزرگسالان و دکلمه برای رده سنی آزاد است.

 

وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است گفت: ارسال آثار باید تا اول مرداد باشد تا در شب عید غدیر افراد برگزیده در جشنی که در مسجد برگزار می‌شود، اعلام شوند.

 

وحدانی تصریح کرد: امروز ضروری است همان طور که برای زنده نگاه داشتن واقعه تاسوعا و عاشورا هزینه کرده و مراسم  برگزار می‌کنیم برای ترویج فرهنگ غدیر و بصیرت افزایی در این خصوص نیز هزینه کرده و این روز را ارج نهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: در غدیر خم پیامبر اکرم (ص) ولایت و رهبری امیرالمومنین را ابلاغ کردند بنابراین ما نیز وظیفه داریم طبق دستور  پیغمبر نقل این واقعه را تا قیامت نسل به نسل منتقل کنیم.

 

کد خبر 1072506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha