تشکیل کلاس های درس حضوری سناریوی اصلی ما برای سال تحصیلی جدید است

اصغری گفت: در مرداد ماه واکسیناسیون کادر آموزشی انجام می شود و سناریوی اصلی ما تشکیل کلاس های درس به صورت حضوری است و همه توان را برای این امر به کار گر فته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «حسنعلی اصغری» با اشاره به تأثیرات کرونا در حوزه تعلیم و تربیت بیان کرد: هیچ چیزی جای کلاس درس، تعامل بین شاگردان با هم و درک تفاوت های فردی دانش آموزان را توسط معلم نمی گیرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ادامه داد: دور بودن دانش آموزان از کلاس درس و مدرس در تربیت و آموزش، خلاهائی را ایجاد کرده و ان شاالله در سال تحصیلی آینده شرایط بهتری را داشته و بخشی از خلاها رفع شود البته همکاران ما تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از آسیب ها پیشگیری شود.

 

وی عنوان کرد: ما به دنبال تعلیم و تربیت تمام ساحتی هستیم، بخشی از آموزش ها در فضای اجتماعی و تعاملاتی شکل می گیرد، اگر فاصله بین معلم و شاگرد باشد این خلاها با گذر زمان بیشتر می شود و سنجش های صورت گرفته نشان می دهد در همه  حوزه ها با یکسری آسیب هایی مواجه بودیم ولی کمترین آسیب در ساحت علمی بوده زیرا با روش های مختلف مباحث به دانش آموز منتقل شده است.

 

اصغری اعلام کرد: در تعریف تعلیم و تربیت، فعل و انفعالی که بین معلم و شاگرد شکل می گیرد، یکسری اهداف و اصولی دارد که نیازمند طرح و نقشه ای است که در عالم واقع می شود پیاده کرد از مهمترین اصول هفتگانه توجه به تفاوت فردی است که در فضای مجازی نمی شود این تفاوت فردی را شناسایی کرد و به تناسب آن مواجه منطقی با آن موضوع داشت.

 

وی تأکید کرد: امیدواریم سال تحصیلی جدید را از ابتدای مهر ماه به صورت حضوری داشته باشیم و در مرداد ماه واکسیناسیون کادر آموزشی انجام می شود و سناریوی اصلی ما تشکیل کلاس های درس به صورت حضوری است و همه توان را برای این امر به کار گر فته ایم.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: ان شاالله حضور دانش آموزان را از ابتدای مهر ماه در کلاس ها داشته باشیم تا از آسیب ها پیشگیری کنیم بنابراین خانواده ها آمادگی لازم را برای این موضوع داشته باشند و ما در حال آماده کردن مقدمات برای سال تحصیلی باشکوه هستیم.

 

وی یادآور شد: همه توان خود را برای رعایت پروتکل های بهداشتی به کار می گیریم تا بتوانیم از شیوع این ویروس پیشگیری کرده و سال تحصیلی خوبی را داشته باشیم.

 

کد خبر 1072515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha