روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، راه برون رفت از مشکلات کشور/ رئیسی  از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی استفاده کند

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی با اشاره به مشکلات کشور بویژه در ابعاد اقتصادی و فرهنگی گفت:روحیه انقلابی و مدیریت جهادی، راه برون رفت از مشکلات کشور است.

دکتر نیره قوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به این که به زودی فعالیت دولت سیزدهم در کشور آغاز می شود، اظهار داشت: همان طور که بارها در بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری مطرح شده، ما هر جا که با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی کارها را پیش بُرده ایم، موفق بوده ایم و امروز نیز به خصوص دو کلیدواژه مدیریت جهادی و روحیه و تفکر انقلابی، پیش برنده کارها به شکل مطلوب است.

 

معاون امور بانوان بسیج اساتید کشور با اشاره به این که رهاورد اندیشه و تفکر انقلابی، مدیریت جهادی است، افزود: همان طور که در سال های حماسه آمیز دفاع مقدس با تکیه بر اندیشه دینی و انقلابی و البته مدیریت جهادی ، توانستیم کارهای معجزه گونه را به سرانجام برسانیم، در شرایط کنونی نیز با وجود همه مشکلات با تکیه بر همین مؤلفه ها خواهیم توانست به حول و قوه الهی بر مشکلات از جمله در عرصه اقتصادی فائق آییم.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی تأکید کرد: در حال حاضر متأسفانه کشور در ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و ... دچار مشکلات جدی است به خصوص در زمینه معیشت مردم که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، این مسأله دارای اولویت است.

 

معاون امور بانوان بسیج اساتید کشور گفت: در بحث اقتصادی و معیشتی، آن چه باید مورد توجه قرار گیرد، لزوم اهتمام به اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درونزا و به خصوص توجه به حل مشکلات طبقه محروم و ضعیف جامعه است.

 

قوی همچنین افزود: دولت سیزدهم و شخص آقای رئیسی باید بیش از پیش از ظرفیت جوانان مؤمن و انقلابی در راستای حل مشکلات کشور بهره ببرد و در این راستا به گونه ای بسترسازی نماید که در کمترین زمان ممکن شاهد بیشترین ثمرات برای ایران اسلامی باشیم.

کد خبر 1072563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha