اعطای ۷۲ میلیارد ریال تسهیلات به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی جهرم

جوکار به تسهیلات ارائه شده به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی در شهرستان جهرم اشاره کرد و گفت: مقدار تسهیلاتی که تا کنون به این طرح‌ها اعطا شده ۷۲ میلیارد ریال است.

«علی جوکار» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: شهرستان جهرم از شهرهایی است که جایگاه خوبی در صنایع بسته بندی و تولیدی دارد و در این زمینه طی ماه های اخیر مجوزهای بسیاری صادر شده است.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان جهرم افزود: در ۱۷ ماه گذشته تعداد ۱۳۰ مجوز از طرف واحد صنایع مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جهرم صادر شده که ۲۱ طرح در شهرک صنعتی این شهرستان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین ۱۰۹ طرح نیز خارج از شهرک‌های صنعتی بوده است، عنوان کرد: از ۱۳۰ مجوز صادر شده تعداد یکصد مورد موافقت اصولی و ۱۸ مورد جواز تأسیس و بقیه پروانه بهره‌برداری است.

 

جوکار به تسهیلات ارائه شده به بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی این شهرستان نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مقدار تسهیلاتی که تا کنون به این طرح‌ها اعطا شده ۷۲ میلیارد ریال است.

 

مدیر جهاد کشاورزی جهرم همچنین به تعداد اشتغالزایی بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی این شهرستان اشاره کرد و گفت: با تکمیل و راه اندازی این تعداد واحد تولیدی و بسته بندی تعداد ۴۵۰ نفر به طور مستقیم و هزار و ۵۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار  می‌شوند.

کد خبر 1072599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha