اعضای شورای اسلامی ششم شهر شیراز در محلات محروم حضور میدانی داشته باشند

سردار بوعلی گفت: اعضای شورای اسلامی ششم شهر شیراز حضور میدانی و کار جهادی در محلات محروم را باید در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (یکشنبه 13 تیر) در دیدار با منتخبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز گفت: اقدامات شورای اسلامی شهر بر فضا و سبک زندگی شهری مردم تاثیر مستقیم دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) (علیهم السلام) با برخورداری از سایر جنبه های تاریخی و فرهنگی یک فرصت خوب برای معرفی هر چه بیشتر به دنیا و دوستداران اهل بیت (ع) در اختیار دارد.

وی اضافه کرد: میزبانی شیراز از کنگره جهانی «حضرت محمد (ص)، پیامبر رحمت» نمونه ای از یک کار فاخر فرهنگی است که درراستای سومین حرم اهل بیت (ع) بودن شهر شیراز اقدام موثری به شمار می رود.

سردار بوعلی  تاکید کرد: شورای اسلامی ششم شیراز باید حل مشکلات شهر و گره گشایی از کار مردم را در راس برنامه های خود قرار دهد و با شهروندان ارتباط 2 سویه بیشتری داشته باشد.

وی با تشریح فعالیت های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی «شهید اسکندری» بیان کرد: سپاه فجر در نقاط مختلفی از شیراز پروژه های محرومیت زدایی را اجرایی کرده و سپاه و بسیج فارس با تمام ظرفیت ها و امکانات برای گره گشایی از کار مردم و رفع محرومیت از محلات شیراز آماده همکاری با نهادهای مدیریت شهری و شورای شهر هستند.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی ششم شهر شیراز حضور میدانی و کار جهادی در محلات محروم را باید در اولویت قرار دهند.

کد خبر 1072666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha