تست کرونا از ملوانان شناورهای باری و تجاری ورودی به بنادر آبادان گرفته می شود

عنافچه از انجام تست کرونا ملوانان شناورهای باری و تجاری ورودی به بنادر شهرستان آبادان خبر داد و گفت: از ۸۱ شناور باری و تجاری که به بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده وارد شده‌اند، ۳۸۴ تست PCR گرفته شده که نتیجه آزمایش چهار ملوان مثب شده است.

«توفیق عنافچه» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند از ورود ملوانان شناورهای باری و تجاری به بنادر شهرستان آبادان پس از انجام تست کرونا خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد کرونا از تمامی ملوانان شناورهای تجاری و باری سنتی که پس از سفر به  کشورهای خارجی به بنادر آبادان وارد می‌شوند، قبل از ورود به شهر تست PCR به منظور تشخیص بیماری کووید ۱۹ گرفته می شود.

 

سرپرست مرکز بهداشت آبادان افزود: در ۲ ماه اخیر، از ۸۱ شناور باری و تجاری که به بنادر آبادان، اروندکنار و چوئبده وارد شده‌اند، ۳۸۴ تست PCR توسط کارشناسان واحد پیشگیری مرکز بهداشت گرفته شده است که نتیجه آزمایش کرونای چهار نفر از این ملوانان مثبت بوده و از ورود آنان به شهرستان جلوگیری به عمل آمده است.

 

وی با بیان اینکه تا اعلام نتیجه آزمایشگاه مرجع، ملوانان در محل بنادر آبادان، چوئبده و اروندکنار قرنطینه شده‌اند اضافه کرد: کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان آبادان به صورت ۲۴ ساعته در پست‌های مراقبت‌های مرزی آبادان، اروندکنار و چوئبده و نمونه‌گیری تشخیص کرونا از ملوانان حضور دارند.

 

عنافچه تصریح کرد: همشهریان عزیز با انجام هر چه بهتر دستورالعمل‌های بهداشتی از سلامتی خود و جامعه مراقبت کنند.

 

کد خبر 1072747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha