مطالبات در راستای برپایی تئاتر بچه های مسجد پیگیری می شود

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت توجه به هنر نمایشی تئاتر گفت: مطالبات مدیران کانون های فرهنگی مساجد در راستای برپایی تئاتر بچه های مسجد پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشستی با محوریت برپایی تئاتر بچه های مسجد که یکشنبه ۱۳ تیر در سالن جلسات ستاد فهما استان البرز برگزار شد گفت: مطالبات مدیران کانون های فرهنگی مساجد در راستای برپایی تئاتر بچه های مسجد پیگیری می شود.

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: تئاتر از جمله مسائل قابل توجه و با اهمیتی است که همواره در ابعاد مختلف جریان های فرهنگی، هنری و ... جریان سازی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه هنرمندان با استفاده از ابزار هنر مهم ترین مسائل مختلف اجتماعی را بیان می کنند اظهار کرد: هنر تئاتر ابزاری است برای تحقق مطالبات مردمی که در جریان انقلاب اسلامی در قالب تئاتر بچه های مسجد با رویکرد دینی تقویت شد.

 

 

وی بیان کرد: هنرمندان برجسته و صاحب نامی در قالب تئاتر بچه های مسجد رشد یافته است و در عرصه هنر دینی و متعهد توانسته اند به جایگاه بالای هنری دست پیدا کنند.

 

حجت الاسلام شکری ادامه داد: تفاهم نامه مشترکی میان حوزه هنری استان البرز و ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه هنر تئاتر بچه های مسجد منعقد شده است که براساس آن رهیافت های معنی با هدف حمایت، آموزش و رشد هنر تئاتر دیده شده است. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز خاطرنشان کرد: امروزه احیاء تئاتر بچه های مسجد در قالب تفکیک جنسیتی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد گامی است در جهت تعالی و رشد هرچه بهتر هنر تئاتر. 

 

 

کد خبر 1072767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha