صدور اسناد مالکیت برای املاک دولتی باید تسریع شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان ضمن تقدیر از ادارات و نهادهایی که برای صد در صد املاکشان سند مالکیت صادر شده، بر ضرورت پیگیری و تسریع سایر دستگاه‌ها در صدور اسناد مالکیت املاک دولتی، تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه‌ای که به منظور بررسی روند صدور اسناد مالکیت املاک استانداری کردستان و فرمانداری‌های تابعه برگزار شد، اظهار کرد: طی ۲-۳ سال اخیر اقدامات خوبی با همکاری استانداری و اداره‌کل ثبت اسناد و املاک استان در این خصوص انجام شده است. 

 

 

وی بر ضرورت پیگیری کلیه ادارات و نهادهای استان در راستای مستندسازی و صدور اسناد املاک دولتی تاکید و خاطرنشان کرد: با توجه به تشکیل کمیته مربوطه در استان به ریاست آقای استاندار، پیگیری و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و قرار شد اداراتی که موفق عمل کرده‌اند بخصوص اداراتی که برای ۱۰۰ درصد املاکشان سند صادر شده، مورد تشویق قرار گیرند.

 

 

جعفری افزود: اداراتی که اسناد مالکیت املاک آنها هنوز صادر نشده، باید پیگیری‌های خود را سرعت بخشند و اقدامات آنها از طریق دفتر برنامه‌ریزی، تحول و نوسازی اداری استانداری رصد خواهد شد. 

 

 


معاون اقتصادی استاندار در خصوص گزارش ادارات کل ثبت اسناد و املاک و منابع طبیعی استان مبنی بر صدور سند برای ۲۵۰ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان تا قبل از سال ۹۹ و سند دار شدن مجموعاً یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار اراضی منابع طبیعی استان در یک سال اخیر، اذعان کرد: این آمار نشان می‌دهد دستگاه‌های مربوطه از جمله منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان، در این خصوص پیگیری و هماهنگی خوب و مناسبی با هم داشته‌اند.

کد خبر 1072788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha