طرح رصد و پایش در کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر وردنجان اجرا شد

کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر وردنجان در راستای اجرای طرح رصد و پایش با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری مورد بازدید قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در بازدید از کانون های فرهنگی هنری شهر وردنجان که با حضور امام‌جمعه، شهردار و رئیس شورای اسلامی این شهر برگزار شد، اظهار داشت: بازدید میدانی کانون های فرهنگی هنری در راستای اجرای طرح رصد و پایش فعالیت های کانون ها برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ضمن تقدیر از کانون های شهر وردنجان در راستای اجرای برنامه های گسترده فرهنگی افزود: این تلاش و همت گسترده باید ادامه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: در این بازدید میدانی که در راستای طرح رصد و پایش در کانون های فرهنگی هنری مساجد صورت گرفته است نقاط ضعف و قوت کانون ها بررسی می شود.

 

مظاهری در این بازدید های میدانی علاوه بر رصد و پایش کانون ها و بررسی نقاط ضعف و قوت از مدیران برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در راستای کسب موفقیت های استانی و کشوری تقدیر می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: تغییر مدیران غیر فعال با هماهنگی امامان جماعات مساجد و هیئت امناها یکی دیگر از اهداف برگزاری اجرای طرح رصد و پایش کانون ها است.

 

خاطرنشان می شود: کانون‌ فرهنگی هنری «فاطمه الزهرا (س)» مسجد جامع وردنجان از شهرستان بن در نشست‌ هم‌انديشی مديران منتخب کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد کشور در اردوگاه شهدای خرماکلا استان مازندران، موفق به احراز شرایط رواق ترنج از شبستان هنر شد و مورد تقدیر ویژه مدیر کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

 

کد خبر 1072840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha