اداره کل انتقال خون استان یزد و ستاد اقامه نماز تفاهم نامه همکاری امضا کردند

مدیرکل انتقال خون استان و مدیر ستاد اقامه نماز یزد، در راستای برنامه های مصوب ترویج و توسعه فرهنگ نماز، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، در مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین موسوی مدیر ستاد اقامه نماز و نقی تقوائی مدیر کل انتقال خون استان تفاهم‌ نامه دو جانبه در امر توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز  امضا شد.

نقی تقوائی؛ مدیر کل انتقال خون استان و رييس شوراي اقامه نماز دستگاه؛ با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام درباره شرط قبولی اعمال در گرو نماز است، گفت: اقامه نماز جماعت هدف پیامبران الهی بوده است و وظیفه ما این است در این راه هرچه توان داریم خرج نماییم و خرج نمودن در راه اقامه نماز هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید اکبر موسوی؛ مدیر ستاد اقامه نماز استان از فعالیت و تلاش انتقال خون در طول سال و مخصوصا در ایام شیوع ویروس کرونا در راستای تامین خون سالم برای بیماران تشکر کرد و گفت: اداره کل انتقال خون یزد در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز خوش درخشیده است و نتیجه آن کسب مقام شایسته تقدیر ویژه و شایسته تقدیر در چند سال اخیر بوده است.

گفتنی است در راستای تحقق آیه شریفه إن مکناهم فی الارض اقامو الصلاه و…(حج_۴۱) و به منظور عملیاتی نمودن پیام های مقام معظم رهبری در اجلاس های سراسری نماز، پس از برگزاری جلسات مشترک و تخصصی و کارشناسی بین مسئولین مربوطه در دو دستگاه، برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز سال 1400 اداره کل انتقال خون یزد مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

کد خبر 1072847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha