تشکیل حلقه‌های معرفتی و احکام در کانون فاطمه الزهرا (س) وردنجان

موسوی وردنجانی با اشاره به تشکیل حلقه‌های معرفتی و احکام در کانون افزود: این حلقه‌ها با هدف بصیرت افزایی و آشنایی جوانان با ترفندهای جنگ نرم دشمن دایر در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) وردنجان می‌شود.

سید «حامد موسوی وردنجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: حلقه‌های معرفتی با هدف بصیرت افزایی و آشنایی جوانان با ترفندهای جنگ نرم دشمن دایر در کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) وردنجان می‌شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان ادامه داد: فعالیت‌های مسجد بهترین راهکار برای مقابله با تهاجم فرهنگی است.

 

وی بابیان اینکه کانون ‌های مساجد مکانی مناسب برای تقویت آموزه‌های دینی است افزود: باید روحیه خدا محوری و استکبارستیزی را در جوانان نهادینه کرد.

 

موسوی وردنجانی افزود: باید با جذب عموم مردم به ویژه جوانان به مساجد زمینه مشارکت آنان را در مباحث فرهنگی و مذهبی فراهم کرده و ارزش‌های معنوی و فرهنگ اسلامی و سیره ائمه معصوم (س) را در آنان تقویت کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فاطمه الزهرا (س) مسجد جامع شهر وردنجان با اشاره به آغاز کلاس ‌های طرح اوقات فراغت کانون ادامه داد: کلاس های اوقات فراغت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به تشکیل حلقه‌های معرفتی و احکام در کانون افزود: این حلقه‌ها با هدف بصیرت افزایی و آشنایی جوانان با ترفندهای جنگ نرم دشمن برگزار می‌شود.

 

موسوی وردنجانی افزود: از برگزاری هفت کلاس در کانون طی ایام تابستان خبر داد و اظهار کرد: این کلاس‌ها شامل امدادگری، حلقه معرفت و احکام، اسلحه شناسی، آموزش قرآن، آموزش فتوشاپ، فوتسال و شنا است.

 

کد خبر 1072882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha