برگزاری کلاس های آموزشی، ورزشی  و قرآنی به همت کانون شهید رحمتی بیرجند

مدیر کانون شهید محمدرضا رحمتی بیرجند از برگزاری کلاس های آموزشی، ورزشی، قرآنی، مداحی، نقاشی و سبک زندگی سالم توسط کانون در اوقات فراغت تابستان خبر داد.

«علی محمدپور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: حدود 250 نفر عضو کانون شهید محمدرضا رحمتی بیرجند هستند و این کانون برای اوقات فراغت تابستان در نظر دارد تا برنامه های مختلفی را اجرا کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدرضا رحمتی بیرجند با بیان اینکه کلاس احکام توسط کانون برای سنین 9 تا 18 سال در تابستان برگزار می شود، گفت: برگزاری کلاس اصول عقاید دینی برای سنین 15 تا 18 سال طی تابستان در دستور کار این کانون قرار دارد.

 

وی در ادامه بیان کرد: کانون شهید محمدرضا رحمتی بیرجند در نظر دارد تا کلاس تجوید قرآن برای سنین 14 سال به بالا و کلاس روان خوانی برای کودکان برگزار کند و برگزاری کلاس مداحی برای سنین 9 تا 17 سال و کلاس نقاشی برای سنین 7 تا 10 سال نیز در دستور کار قرار دارد.

 

محمدپور با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی توسط کانون در اوقات فراغت تابستان گفت: این کانون در نظر دارد تا کلاس های تقویتی و آموزشی دروس زبان خارجه، عربی و علوم و ریاضی را برای پایه های هفتم، هشتم و نهم متوسطه برگزار کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید محمدرضا رحمتی بیرجند در خصوص برگزاری کلاس های ورزشی اظهار کرد: این کانون به دنبال برگزاری کلاس های ورزشی آیکیدو یا همان دفاع شخصی و فوتبال برای سنین 8 تا 20 سال در اوقات فراغت تابستان است.

 

وی با بیان اینکه کلاس سبک زندگی سالم برای خواهران توسط کانون در اوقات فراغت تابستان اجرا می شود، افزود: این کلاس ها برای سنین 15 سال به بالا با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی برگزار می شود.

 

محمد پور در پایان عنوان داشت: در صورت بهبود شرایط از نظر شیوع ویروس کرونا این کانون در نظر دارد تا یک اردوی زیارتی و تفریحی برای اعضا برگزار کند.

کد خبر 1072919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha