برگزاری دومین رویداد بین المللی ایده های اربعینی با عنوان «روشنا»

دومین رویداد بین المللی ایده های اربعینی با عنوان «روشنا» با هدف شناسایی و رشد ایده های خلاقانه و نوآورانه اربعینی در جهت حل مشکلات و ارتقای این حرکت عظیم الهی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی با اشاره به برگزاری دومین رویداد بین المللی ایده های اربعینی با عنوان «روشنا» گفت: هدف از این رویداد، شناسایی و  رشد ایده های خلاقانه و نوآورانه اربعینی در جهت حل مشکلات و ارتقای این حرکت عظیم الهی است.

حجت الاسلام احمدی افزود: خیلی از شماها تجربه سفر اربعین رو داشتید یا توصیف اون رو شنیدید. متاسفانه به واسطه بیماری کرونا مدت هاست که از تجربه سفر به اون سرزمین نورانی محروم شدیم اما ما میخواهیم با کمک ایده و نواوری های خلاقانه شما گام محکمی رو توی مسیر اربعین برداریم.

وی ادامه داد: رویداد بین المللی نوآوری های اربعینی روشنا محلی هست که علاقه مندان با مسائل و چالش های کنشگران و فعالان اربعین آشنا می شوند و تلاش می کنید با ایده های نوآورانه خودشان اون مسائل رو حل کنید.

رییس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی خاطر نشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در رویداد روشنا فقط کافیست به سامانه rowshana40.ir مراجعه کنند و جزئیات ایده نوآورانه و مشخصات تیم خود رو وارد کنند. افرادی که به هر نحو در زمینه اربعین فعالیت دارند به مرور مسائل خود را با ما به اشتراک میگذارند و ما آنها را در سامانه روشنا قرار می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: بعد از پذیرفته شدن اولیه ایده؛ شرکت کننده وارد یک سامانه اموزشی می شود تا ایده رشد و پرورش پیدا کند و با کمک و راهنماهای مجرب برای حضور در مرحله نهایی رویداد آماده می شود. جوایز ویژه ای هم تدارک دیده شده است که مبلغ 10 میلیون تومان به تیم اول؛ مبلغ 5 میلیون تومان به تیم دوم و مبلغ 2 میلون تومان به هریک از تیم های سوم تا پنجم تعلق می گیرد. همچنین سه تیم با انگیزه می توانند تا سقف 150 میلیون تومان اعتبار کسب کنند.  

علاقه مندان به شرکت در رویداد بین المللی روشنا از طریق شبکه های اجتماعی به نشانی @rowshana40  می توانند همراه باشید.

 

 

کد خبر 1072936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha