ارسال اقلام پزشکی درمانی به زاهدان جهت مبارزه با موج پنجم کرونا

موسوی گفت: جهت مبارزه با موج پنجم کرونا محموله ای به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان اقلام پزشکی بهداشتی و درمانی جهت مبارزه با کرونا توسط خادمیاران رضوی کانون نذرسلامت امام زمان اصفهان به مناطق کرونایی زاهدان ارسال شد.

«سید علی موسوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاریشبستان اصفهان از ارسال محموله انسان دوستانه تجهیزات پزشکی و وسایل بهداشتی به منطقه کرونایی زاهدان خبر داد و اظهار داشت: این اقلام شامل یکصد و سی و پنج هزار عدد ماسک ۴۰ عدد کپسول اکسیژن به علاوه ملحقات آن شامل ۱۴۰ عدد مانومتر که جهت بیماران کرونایی برای درمان آنها آماده شده و حدود مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال محلول‌های الکل برای ضدعفونی می باشد.

 

مسئول کانون خادمیاران رضوی خیریه نذر سلامت امام زمان اذعان کرد: این اقلام بهداشتی و درمانی برای تحویل به دفتر آستان قدس رضوی زاهدان جهت کمک رسانی به بیماران کرونایی در منطقه زاهدان  آماده شده است.
وی اظهار داشت: این اقلام به همت یکی از خیریه های مردمی  و توسط تنی چند از خیرین و خادمیاران رضوی درخیریه نذر سلامت امام زمان آماده شده و امروز  به منطقه زاهدان ارسال خواهد شد.


موسوی خاطر نشان کرد: ۴۰ کپسول اکسیژن به صورت امانت در اختیار عزیزان قرار می گیرد، که بیماران کرونایی تحت نظر پزشکان درمانگر در منطقه زاهدان بیماران را در منازل شأن درمان کنند و این موج پنجم کرونا را هم  با همیاری مردم و خیرین و دعای امام زمان بتوانیم پشت سر بگذاریم.

کد خبر 1072949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha