نمایشگاه عرضه محصولات خانگی در مهدیه اردبیل افتتاح شد

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا (س) گفت: نمایشگاه عرضه محصولات خانگی با هدف حمایت از مشاغل خانگی در مهدیه اردبیل به مدت یک هفته افتتاح شد.

«علی حسن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نمایشگاه عرضه محصولات خانگی با هدف حمایت از مشاغل خانگی در مهدیه اردبیل به مدت یک هفته افتتاح شد.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا (س) تصریح کرد: بازدید برای عموم آزاد است و علاقمندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 18 تا ۱۷ تیرماه به زیرزمین مهدیه اردبیل واقع در بزرگراه شهدا، روبروی پست استان مراجعه کنند.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این نمایشگاه 40 غرفه با موضوع مشاغل خانگی و محوریت تولید عروسک، صنایع دستی، کیف چرمی، مواد غذایی، میوه خشک کنی، تولید لوازم خانگی و سایر موارد است.

 

حسن زاده عنوان کرد: حمایت از این مشاغل خانگی برای افزایش تولید و پشتیبانی از آنها از دیگر اقدام های است که پس از پایان نمایشگاه صورت خواهد گرفت.

 

وی افزود: شناسایی و توانمندی سازی مشاغل خانگی و عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال «تولید، پشتیبانی ها، و مانع زدایی ها» از مهمترین اهداف برپایی این نمایشگاه است.

 

مسئول قرارگاه فرهنگی اجتماعی فاطمه زهرا (س) بیان کرد: امیدواریم با حمایت از این مشاغل خانگی بتوانیم زمینه افزایش تولید در جامعه را فراهم کنیم و سایر اقشار بیکار جامعه را نیز در این زمینه سهیم کنیم.

کد خبر 1072969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha