قطعی برق موجب نگرانی واحدهای تولیدی و صنعتی فارس شده است

رازقی گفت: موضوع قطعی برق به یکی از دغدغه های اساسی واحدهای تولیدی و صنعتی فارس تبدیل شده و موجی از سردرگمی و نگرانی را برای فعالان اقتصادی استان ایجاد کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «جمال رازقی»، امروز (دوشنبه 14 تیر) در کمیسیون صنعت و رونق تولید اتاق بازرگانی فارس که به صورت وبینار برگزار شد، گفت: قطعی روزانه برق موجب خسارت به واحدهای تولیدی فارس شده و اتاق بازرگانی قطع برق صنایع استان را پیگیری می کند.

رئیس اتاق بازرگانی فارس افزود: دستگاه های خدمات رسانی مانند برق و گاز باید توجه به صنایع و بخش تولید فارس را در اولویت عدم قطعی خدمات قرار دهند و در غیر این صورت دولت ملزم به پرداخت خسارت  خواهد بود.

وی اضافه کرد: اداره برق استان، اعلام هایی به واحدهای تولیدی و صنعتی استان مبنی بر اولویت دار بودن صنایع در کاهش میزان مصرف و یا قطعی برق انجام داده که مغایر با قانون است و این موضوع در استانداری و دادگستری استان پیگیری خواهد شد.

رازقی تصریح کرد: موضوع قطعی برق به یکی از دغدغه های اساسی واحدهای تولیدی و صنعتی فارس تبدیل شده و موجی از سردرگمی و نگرانی را برای فعالان اقتصادی استان ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: اتاق بازرگانی فارس، قطعی برق صنعتگران در استان در شهرک صنعتی و تامین مازوت برای واحدهای تولیدی استان در فصل زمستان را در شورای گفتگوی استان مطرح خواهد کرد زیرا عدم حمایت از تولید و صنعت در سال تولید، مانع زدایی ها و پشتیبانی ها جای تعجب دارد.

رازقی با اشاره به شناسایی موارد صادرات استان نیز گفت: شورای پژوهش اتاق بازرگانی فارس، موضوع شناسایی موانع مدیریت صادرات و ارائه راهکارهای توسعه صادرات را در دستور کار خود قرار می دهد.

کد خبر 1073010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha