نمازهای جمعه و جماعات مساجد در استان فارس تا اطلاع ثانوی برگزار خواهد شد

قاسم پور گفت: برگزاری نمازهای جمعه و جماعات مساجد در استان فارس نیز فعلا مطابق قبل با جمعیت و زمان محدود و در فضاهای باز انجام می شود اما در صورت اعلام موارد دیگر توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیمات دیگر اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم پور»، شامگاه امروز (دوشنبه 14 تیر) در نشست مجازی با خبرنگاران گفت: 13 شهرستان در استان فارس دارای وضعیت قرمز کرونا، 15 شهرستان نارنجی و هشت شهرستان در حال حاضر زرد است و شیراز همچنان در وضعیت نارنجی است اما امکان دارد در روزهای آتی قرمز شود.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: فعالیت مرکز شماره گذاری خودرو تعطیل شده است زیرا در تمام شهرهای قرمز به صورت کشوری تعطیل اعلام شده است.

معاون استاندار فارس اضافه کرد: در بحث برگزاری نمازهای جمعه و جماعات و مساجد در استان فارس نیز فعلا مطابق قبل عمل می شود که با جمعیت و زمان محدود و در فضاهای باز برگزار شوند اما در صورت اعلام موارد دیگر توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، تصمیمات دیگر اعلام خواهد شد.

قاسم پور تصریح کرد: به دلیل موج پنجم کرونا و افزایش موارد بستری ابتلا به کرونا در کشور ممکن است که تصمیمات دیگری در هفته جدید توسط ستاد ملی مقابله با کرونا اتخاذ شود.

 

کد خبر 1073093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha