لازمه خدمت در مدیریت شهری، دغدغه مندی است

شهردار آران و بیدگل گفت: بهترین روش ارزیابی موفقیت شهرداری و دهیاری ها، رضایت مردمی است و لازمه خدمت در مدیریت شهری، دغدغه مندی در ساماندهی، برنامه‌ریزی و حفظ یک شهر با تمام ابعادش است.

احسان کوزه گر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تبریک ۱۴ تیرماه روز شهرداری‌ ها و دهیاری‌ها، بزرگترین سرمایه شهرداری ها را اعتماد و حمایت مردم خواند و گفت: هر چه سطح مشارکت همگانی و حمایت‌های مردم افزایش یابد شاهد دلگرمی مدیریت شهری در خدمات رسانی بهتر خواهیم بود.


شهردار آران و بیدگل افزود: بهترین روش ارزیابی موفقیت شهرداری و دهیاری ها، رضایت مردمی است و لازمه خدمت در مدیریت شهری، دغدغه مندی در ساماندهی، برنامه‌ریزی و حفظ یک شهر با تمام ابعادش است.

 

کوزه گر فعالیت های شهرداری را به پشتوانه شورای محترم اسلامی شهر در سطح شهر گسترده و قابل شهود دانست و گفت: همه شهروندان در ساعات حضورشان در سطح شهر فعالیت های شهرداری را لمس می کنند که این امر مرهون خدمتگزاران مردم در شهرداری برای ساختن شهری آرام است.

 

شهردار آران و بیدگل افزود: ما با تمام مشکلات اقتصادی و بحران هایی که وجود داشت در طول دوره ۱۸ ماهه اخیر فعالیت‌های خود را معطوف عبور از بحران های موجود کردیم و با دریافت انتظارات مردمی تلاش کردیم به این انتظارات جامه عمل بپوشانیم.

 

کوزه گر با اشاره به بودجه ۸۰ میلیارد تومانی سال ۱۳۹۹ شهرداری آران و بیدگل گفت: افزایش بودجه تا سقف ۱۴۲ میلیارد تومان در این سال نشان از عزم جدی مدیریت شهری در خدمت رسانی بهتر و شایسته تر به مردم فهیم آران و بیدگل است که در یک نگاه اجمالی به گردش مالی ۱۸ ماهه شهرداری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان صرف پروژه های عمرانی و خدماتی، زیرسازی شهری،  آسفالت، توسعه فضای سبز و عملیات زیربنایی، المان های شهری و غیره شده است.

 

شهردار آران و بیدگل بیان داشت: شاخص پروژه‌های اجرایی، زیرسازی و آسفالت معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان است. همچنین افتتاح زمین چمن مصنوعی،نصب المان شهدا، افتتاح ایستگاه هواشناسی، افتتاح بازار صنایع دستی از پروژه های شاخص این دوره است./

کد خبر 1073131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha