فرهنگ یکی از شاخصه های توسعه پایدار در جامعه است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: یکی از شاخصه های توسعه پایدار در جامعه و حوزه مدیریت شهری مسائل فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، محمدحسین واحدیان در ویژه برنامه آیین تقدیر از مولفان و ناشران و فعالان حوزه مشاهیر و مفاخر کاشان در بوستان اهل قلم اظهار داشت: این رویداد از جمله برنامه های هفته فرهنگی نکوداشت مفاخر و نام آوران کاشان است که تحت عنوان میراث جاویدان توسط شهرداری کاشان برگزار می شود.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه یکی از شاخصه های توسعه پایدار در جامعه و حوزه مدیریت شهری مسائل فرهنگی است، ابراز داشت: در چند سال اخیر خوشبختانه توجه و تامین به زیرساخت های فرهنگی در شهر کاشان جهش خوبی داشته است و لازم بود که در حوزه نرم افزاری هم فعالیت هایی انجام شود.

 

واحدیان با اشاره به اینکه توجه به زیرساخت های نرم افزاری در حوزه فرهنگی باعث تبدیل شهرداری از یک دستگاه خدماتی به یک نهاد اجتماعی می شود، تصریح کرد: با توجه به ضرورت این موضوع و وجود مفاخر و مشاهیر فراوان در کاشان برگزاری هفته فرهنگی نکوداشت مفاخر و نام آوران کاشان ضروری به نظر می رسید.

 

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه تاریخ و تمدن کاشان سرشار از مولفه های باهویت و با اصالت است، خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم با بضاعت ناچیز خود در راستای اعتلای نام آوران و مشاهیر کاشان برنامه های این هفته برگزار شود.

 

واحدیان مدارج علمی، دریافت نشان و مدال های حوزه تخصصی، مقبولیت مردمی و ایجاد انگیزه برای جوانان و جریان سازی را از جمله شاخصه های مهم ۶ نفر منتخب نهایی از مفاخر کاشانی برای تقدیر و تجلیل در سال جاری دانست و بیان داشت: این بزرگواران پس از بررسی های فراوان طی چندین ماه توسط کمیته های پالایش و انتخاب و با کسب امتیازهای لازم توسط اعضای این کمیته ها انتخاب شده اند.

 

وی استمرار در فعالیت های افراد را یکی دیگر از شاخص های انتخاب دانست و گفت: امیدواریم با توجه به اساس نامه و نظام نامه تدوین شده هر سال شاهد برگزاری این رویداد با رفع کاستی های موجود باشیم./

کد خبر 1073139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha