هزارو ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای شیروان مصوب شد

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان گفت: امسال هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای این شهرستان مصوب شد.

«علی اکبر حسین زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: امسال، هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی استانی، اعتبارات سه درصد حاصل از نفت، راه، آب و طرح هادی روستایی برای این شهرستان مصوب شد.

 

 

دبیر کمیته برنامه ریزی شیروان بیان کرد: این میزان اعتبار برای ۱۷۰ طرح نیمه تمام با ۴۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در بین ۳۶ دستگاه اجرایی شهرستان مصوب شده که بیشترین اعتبارات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای با ۳۲۰ میلیارد ریال، آب ۲۴۵ میلیارد ریال و جهاد کشاورزی ۶۰ میلیارد ریال صورت گرفته است.

 

 

حسین زاده اضافه کرد: برای سال جاری پروژه جدیدی برای شهرستان تعریف نشده و اولویت با طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا و دیون پیمانکار است.

 

 

وی عنوان کرد: سال گذشته از محل اعتبارات استانی، سفر استاندار و رهبری، ۶۷۵ میلیارد ریال برای ۱۸۰ پروژه نیمه تمام شهرستان با پیشرفت فیزیکی ۳۰ تا ۷۰ درصد مصوب شد.

 

 

وی خاطرنشان کرد: از مجموع کل اعتبارات مصوب شده شهرستان در سال گذشته، ۴۰۰ میلیارد ریال معادل ۶۰ درصد اعتبارات تخصیص یافت که از این میزان بیشترین اعتبارات در نوسازی مدارس با ۹۰ میلیارد ریال، راهداری ۸۰ میلیارد ریال، آب ۷۰ میلیارد ریال و جهاد کشاورزی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

 

 

شیروان با ۱۵۷ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

کد خبر 1073142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha