سه پروژه با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان در ماسال به بهره‌برداری رسید

پورحضرت گفت: به مناسبت روز دهیاری‌ها، سه پروژه با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان در ماسال به بهره‌برداری رسید.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: نامگذاری 14 تیر به عنوان روز «شهرداری و دهیاری» اقدامی ارزنده و فرصت مغتنمی است تا از فعالیت‌های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم در عرصه‌های مختلف شهری و روستایی قدردانی و تجلیل شود.

 

فرماندار ماسال افزود: هدف از نامگذاری این روز، آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری‌ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.

 

وی با بیان اینکه تداوم فعالیت دهیاران و شهرداران در راستای اجرای سیاست‌های عمومی وزارت کشور است گفت: نظارت بر نحوه عملکرد درحوزه شوراها و دهیاریها مطابق قانون در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی و فرهنگی بر عهده وزارت کشور است.

 

پورحضرت با اشاره به اینکه به مناسبت روز دهیاری‌ها، سه پروژه با اعتبار ۵۴۰ میلیون تومان در ماسال به بهره‌برداری رسید تصریح کرد: افتتاح پل روستای خانقاهبر به طول ۱۳ و نیم و عرض سه و نیم متر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیون تومان توسط دهیاری و افتتاح فاز اول پروژه هدایت آبهای سطحی روستای خروم با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیون تومان توسط دهیاری از اعتبارات ماده ۵۸ از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده است.

 

فرماندار ماسال خاطرنشان کرد: رونمایی از نیسان جک دار(حمل زباله) روستای وشمه سرا با اعتباری بالغ بر۳۵۰ میلیون تومان با مشارکت دهیاری روستای وشمه سرا و  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از دیگر برنامه‌ها بود.

 

کد خبر 1073157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha