اجرای عملیات راهداری در محور شریانی و بزرگراهی خلیج فارس 

حسین سالاری گفت: در قالب طرح راهداری محوری و با هدف رفع و کاهش نقاط حادثه خیز در محور شریانی و بزرگراهی خلیج فارس سه عملیات راهداری با همت راهداران این شهرستان اجرا و انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «حسین سالاری» گفت: در قالب طرح راهداری محوری و با هدف رفع و کاهش نقاط حادثه خیز در محور شریانی و بزرگراهی خلیج فارس سه عملیات راهداری با همت راهداران این شهرستان اجرا و انجام شد.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان افزود: احداث شیب شیروانی در محور کهنوج - منوجان به طول ۶ کیلومتر برای انجام بستری مناسب در زمان بروز حوادث رانندگی و خروج از بستر راه خودروها انجام شد.


وی از انجام و احداث ۲ پارکینگ برای رفع نقطه حادثه خیز در محل شهرک صنعتی منوجان و بعد از سه راهی نودژ خبر داد و گفت:با احداث این پارکینگ خودروهایی که قصد ورود به شهرک صنعتی منوجان را دارند با ایمنی بیشتری می توانند در این محل از محور خارج و ادامه مسیر دهند.


سالاری از انجام عملیات ترانشه برداری در محور ورودی شهر منوجان خبر داد و اظهار کرد: با این اقدام ضمن ایجاد دید مناسب و تعریض محل امکان تردد ایمن تر برای خودروهایی که قصد ورود و خروج از منوجان را دارند فراهم می شود.


رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان منوجان از نصب تابلوهای مسیر نما از ورودی منوجان و از سمت استان هرمزگان تا سه راهی نودژ به تعداد ١۳۰ تابلو خبر داد و گفت: این محور بعنوان یک محور شریانی نیازمند دید مناسب در شب و ایمنی کافی است که با انجام اقدامات راهداری به ویژه راهداری محوری این مهم در دستور کار جدی تیمهای راهداری منوجان قرار دارد.

 
گفتنی است؛ طرح راهداری محوری با هدف سامان دهی و انجام اقدامات راهداری موثر به صورت مستمر تا مرداد ماه در محورهای اصلی و شریانی این شهرستان ادامه دارد.

کد خبر 1073221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha