فعالیت های اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد آغاز شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد از آغاز فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت در این کانون همزمان با آغاز تابستان خبر داد.

«عادل محرمی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت همزمان با آغاز تابستان در کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد آغاز شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تصریح کرد: برگزاری کلاس های آموزشی قرآن کریم و برپایی دوره های مختلف ورزشی از جمله این فعالیت ها خواهد بود.

 

وی اظهار داشت: هم اکنون دوره های مختلف روان خوانی، روخوانی، تجوید و سایر رشته های قرآنی در برنامه های غنی سازی اوقات فراغت این کانون قرار دارد و نوجوانان و جوانان از این دوره های بهره مند می شوند.

 

محرمی افزود: برگزاری کلاس های آموزشی ورزشی در رشته های مختلف از جمله فوتبال از دیگر برنامه های غنی سازی اوقات فراغت این کانون است که همه مورد استقبال نوجوانان و جوانان قرار می گیرد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای ایران آباد تاکید کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه این کلاس ها با رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود تا شاهد رشد و تعالی نوجوانان و جوانان این روستا باشیم.

 

محرمی ادامه داد: فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت طبق سنوات قبل البته با رویکردی متفاوت تر در این کانون برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1073259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha