آغاز فعالیت‌های اوقات فراغت در کانون‌های مساجد خوزستان

حجت‌الاسلام همت‌پور از آغاز طرح اوقات فراغت از سری فعالیت‌های کانون‌های مساجد در تابستان در خوزستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد خوزستان با ارائه طرح‌های متنوع به استقبال اوقات فراغت می‌رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: علاوه بر طرح‌های ملی ابلاغی از سوی ستاد کانون‌های مساجد کشور برای اوقات فراغت، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان نیز با ارائه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف به استقبال غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان رفته‌ است.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها، کانون‌های مساجد استان اعم از کانون‌های شهری و روستایی به فراخور ظرفیت و بضاعت خود در راستای ارائه خدمات مذهبی، آموزشی، فرهنگی و هنری در حال برنامه‌ریزی جهت اوقات فراغت تابستان این قشر از جامعه هستند.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور تصریح کرد: برخی کانون‌ها با ارائه طرح‌های مشترک با سایر دستگاه‌ها نسبت به آموزش، کارآفرینی و مهارت‌آموزی در سطح محلات و شهرستان‌ها اقدام کرده‌اند که در اختتامیه اوقات فراغت که در پایان تابستان برگزار می‌شود، از آنها تقدیر می‌شود.

 

وی یاد آور شد: در مراسم افتتاحیه طرح اوقات فراغت که در دزفول برگزار شد، از برگزیدگان مسابقات سرود طنین فجر و مسابقات ورزشی دهه فجر در دزفول نیز تقدیر شد.

 

کد خبر 1073297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha