داوری آثار همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» توسط مربیان کانون پرورش فکری فارس

کامرانی گفت: مربیان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس آثار ارسالی به دبیرخانه سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» را داوری کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (سه شنبه 15 تیر) با اشاره به داوری همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در جمع خبرنگاران گفت: مربیان و کارشناسان اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس، همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» را داوری کردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس افزود: آثار ارسال شده به دبیرخانه سومین همایش ملی «هویت کودکان ایران اسلامی» در دوره پیش ‌دبستانی که به میزبانی آموزش و پرورش استان فارس برگزار می‌ شود، توسط مربیان این کانون مورد داوری قرار گرفت.

وی اضافه کرد: این همایش ملی با هدف پرورش مبانی هویت ایران اسلامی در کودکان به‌ ویژه کودکان دوره پیش ‌دبستانی و ترویج فرهنگ و هویت ایران اسلامی و پیوند هر چه بیشتر کودکان با انقلاب اسلامی و هویت ملی، در فارس برگزار می ‌شود.

کامرانی اعلام کرد: مربیان و کارشناسان کانون کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس یک هزار اثر  از آثار علاقمندان را در قالب فیلم‌ کوتاه و پویانمایی، بازی‌ های کودکانه، قصه ‌گویی، قصه ‌خوانی و قصه‌ نویسی داوری کردند.

خاطر نشان می شود، این همایش در روزهای 16 و 17 تیر  در شیراز برگزار خواهد شد.

کد خبر 1073310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha