به مناسبت ۱۴ تیر روز قلم از کتاب رجعت آفتاب رونمایی شد

تمری گفت: :در راستای طرح دوشنبه های فرهنگ و هنر و به مناسبت روز قلم از کتاب رجعت آفتاب اثر شعری مشترک سید صادق خاموشی و مریم رضایی در محل مجتمع غدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، خسرو تمری با تبریک روز قلم به فعالان این حوزه گفت : اسلام آبادغرب در حوزه های مختلف فرهنگی هنری دارای جایگاه ممتاز و برجسته ای است و این موضوع به شکل فراگیری در حوزه های مختلف قابل تحقیق است.

 

  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب افزود: اسلام آبادغرب دارای توان نخبگی بالایی است و این شهر این توان و ظرفیت را دارد به سطح بالایی از رشد و پیشرفت دست پیدا کند.

 

وی خاطر نشان کرد: روز قلم فرصت مناسبی بدای تقدیر از فعالان این حوزه و پاسداشت زحمات اهل قلم شهرستان است و لذا این روز متعلق به همه افرادی است که در راه دانایی و دانش تلاش می کنند.

تمری تصریح کرد: یکی از اقدامات ارزشمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آبادغرب که به کمک نخبگان فرهنگ و هنر تحقق پیدا کرد پیگیری طرح پایتخت کتاب ایران و جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان بود که در دوسال اخیر شهرستان توانست جایگاه ویژه کشوری کسب کند و تاییدی باشد بر سطح توانمندی های شهرستان اسلام آباد غرب است.

 

گفتنی است،  روح الله شرفی؛ سید صادق خاموشی و مریم رضایی اشعار را قرائت کردند و در این مراسم از کتاب رجعت آفتاب  رونمایی  و از شاعران اثر سید صادق خاموشی و مریم رضایی تجلیل بعمل آمد.

کد خبر 1073329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha