رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه حول محور قرآن بود

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: رمز پیروزی ما در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه حول محور اسلام و قرآن است که ریشه در مکتب اهل بیت (ع) دارد که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام سید حمیدرضا تقوی، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور امروز در مراسم راهپیمایی (22بهمن) در جوار بارگاه ملکوتی و مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) با اشاره به اینکه منبع جوشش هر آزاد مردی نهضت عاشورا است، گفت: رمز پیروزی ما در پیروزی انقلاب اسلامی وحدت کلمه حول محور اسلام و قرآن است که ریشه در مکتب اهل بیت (ع) دارد که باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

 

وی افزود: امام آمد تا به ملت رنج دیده و افسرده ایران معنا بدهد و از سکوت فریادی خلق کنند و این ملت را به آزادگی برسانند که این اقتدار، عزت و کرامت انسانی با وحدت به وجود آمد.
 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به اینکه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) محور بود امروز انقلاب حول محور ولی فقیه حضرت امام خامنه ای همچنان با صلابت و مقتدر قرار دارد، اضافه کرد: نسل سوم انقلاب بدانند که ملت ما سختی های فراوانی را تحمل کرد تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید که نسل جوان ما باید تاریخ انقلاب را بداند و پاسدار آن باشد.

 

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه ملت ما در برابر دشمنی های استکبار، با روحیه هشت سال دفاع مقدس یکپارچه ایستاد و دشمنان این انقلاب باید بدانند که همچنان این ملت در سنگر خود در برابر دشمن ایستادگی و مقاومت می کند، یادآور شد: آمریکا و استکبار، کودتاهای مختلف، هشت سال دفاع مقدس و ترور را برای ملت ما طراحی کرد اما هیچ کدام نتیجه ای نداشت و امروز به آمریکا می گوییم اگر امروز ما را تحریم کنید ما همان ملت سال 57 هستیم که هیچ اضطراب و سستی در ملت ما وجود ندارد.

 


وی ضمن اشاره به اینکه ملت ما در خلق یکی از بزرگترین حماسه جهان اسلام، نهضت حسینی را انتخاب کرد، اظهارداشت: امروز ملت ما هر چه دارد به واسطه راهنمایی و هدایت های امام خمینی (ره) بود که اگر امام (ره) و وحدت وجود نداشت، پیروزی ملت ایران محقق نمی شد، ملت ما نهال انقلاب اسلامی را با خون جوانان خود آبیاری کرده و امروز این انقلاب به درختی تنومند تبدیل شده است که ملت و به خصوص نسل سومی های برای بقا و حیات آن بیش از گذشته در صحنه حضور دارند.
 

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: امروز کشور ما به نوآوری ها، ابتکار و پیشرفت های قابل توجهی دست یافته است که دشمن به قدرت ما آگاهی پیدا کرده که باید هوشیارانه عمل کنیم تا آنها اجازه فعالیت نداشته باشند و امیدواریم که چنین حماسه ای باید در روز انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیزخلق شود تا دشمن ناامید شود و بگوییم ملت ما در صحنه حاضر و پشت سر انقلاب هستند.

 

پایان پیام/ 

کد خبر 107334

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha