۱۱ بیمار دیگر در فارس به دلیل ابتلا به کرونا جان باختند

حسینی گفت: با جان باختن ۱۱ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به چهار هزار و ۸۵۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید روح الله حسینی»، امروز (دوشنبه 14 تیر) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان فارس گفت: با جان باختن 11 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تاکنون به چهار هزار و 851 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 115 هزار و 31 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تاکنون 300 هزار و 645 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 179 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: یک هزار و 514 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 271 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 271 هزار و 332 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با یک سیر فزاینده بیماری مواجه هستیم که عامل بیماری در زمان حاضر گونه هندی است و یک تفاوت جدی با گونه های قبلی دارد که آن هم قدرت سرایت پذیری بسیار بالای آن است و هر فردی موظف است برای حفظ جان خود و اطرافیان شیوه نامه های بهداشتی را به صورت جدی رعایت کند.

کد خبر 1073371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha