تکریم اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» از شهردار شهر جونقان

بهرامی گفت: به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ‌ها و دهیاری ها اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» با حضور در شهرداری جونقان از شهردار این شهر در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

«سوسن بهرامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری ‌ها و دهیاری ها اعضای کانون فرهنگی هنری «ارشاد» با حضور در شهرداری جونقان از شهردار این شهر در قالب طرح ملی سه شنبه های تکریم تجلیل کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان ادامه داد: در این آیین که به منظور پیشگیری از شیوع کرونا با تعداد محدود برگزار شد، اعضای کانون از «باقر مومنی» شهردار شهر جونقان به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری‌ها و دهیاری ها تجلیل کردند.

 

وی ابراز کرد: طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» به منظور احیای کارکرد فرهنگی اجتماعی مساجد در محلات و تکریم و توجه به فعالان حوزه فرهنگی اجتماعی و دینی محلات به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران اجرا می شود.

 

بهرامی گفت: این طرح در راستای تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقاء فرهنگ عمومی محله و رونق بخشی به نماز جماعت و جذب جوانان و نخبگان به مساجد انجام می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «ارشاد» مسجد زینب کبری (س) شهر جونقان همچنین به برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در کانون اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن و برنامه های متنوع در طول سال، برگزاری طرح ملی اوقات فراغت، توزیع کمک های معیشتی بین نیازمندان و... از دیگر فعالیت های کانون ارشاد جونقان است.

 

کد خبر 1073420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha