برگزاری مراسم ختم قرآن به نیابت از شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام فرامرزی گفت: مراسم ختم قرآن به نیابت از شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به همت کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان برگزار شد.

حجت الاسلام «هدایت فرامرزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مراسم ختم قرآن به نیابت از شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به همت کانون فرهنگی هنری «یاس مدینه» در مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: این طرح با حضور مردم و جوانان عضو کانون به روح مطهر شهدای گرانقدر هدیه شد.

 

حجت الاسلام فرامرزی تصریح کرد: به دلیل عدم حضور مردم در مساجد و محافل ختم گروهی قرآن کریم در این روزهای کرونایی برای جلوگیری از شیوع بیماری، این طرح در فضای مجازی هم منتشر شد که سبب رشد معنوی، روحیه بخشی و تقرب بیشتر مردم نسبت به ارواح طیبه شهدا می شود.

 

وی هدف از راه اندازی این پویش را فراهم کردن شرایطی برای آشنایی جامعه با شهدا عنوان کرد و افزود: با راه اندازی این پویش شاهد آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس خواهیم بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاس مدینه مسجد انصارالحسین (ع) روستای منج از شهرستان لردگان ادامه داد: امیدواریم به ‌زودی با رفع بیماری کرونا شاهد برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و آموزشی در سطح مساجد باشیم.

 

کد خبر 1073425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha