لزوم تلاش شبانه‌روزی مسئولان اندیمشک برای تکمیل پروژه‌های نیمه کاره

جهانگیری با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های شهرستان اندیمشک نیمه کاره مانده‌اند گفت: این پروژه‌ها نیازمند همت و پشتکار هستند که لازم است گام‌های اساسی برای تکمیل آنها برداشته شود و مسئولان نیز به صورت شبانه روزی تلاش خود را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (سه شنبه ۱۵ تیر) در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک، با اشاره به اینکه برخی از پروژه‌های این شهرستان نیمه کاره مانده‌اند اظهار کرد: این پروژه‌ها نیازمند همت و پشتکار هستند که لازم است گام‌های اساسی برای تکمیل آنها برداشته شود و مسئولان نیز به صورت شبانه‌روزی تلاش خود را انجام دهند.

 

فرماندار اندیمشک افزود: منتخبان مردم اندیمشک در شورای شهر باید در راستای اهداف و مواردی که در سطح شهر وجود دارد، برنامه‌ریزی کنند و رضایت مردم را به دست آوردند‌.

 

وی با بیان اینکه مشکلاتی در حوزه برق در سطح کشور و به تبع آن در شهرستان اندیمشک به وجود آمده است اذعان کرد: مدیر توزیع برق اندیمشک باید در رابطه با دستگاه‌های دیجیتالی استخراج رمز ارزها با شدت و جدیت برخورد کند و همچنین لازم است افرادی که اطلاعی از این موضوع دارند، به نیروی انتظامی و اداره برق و ناجا اطلاع دهند.

 

جهانگیری خواستار برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات عید غدیر شد و تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم باید آمادگی خود را در این خصوص داشته باشیم.

 

کد خبر 1073438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha