همسان سازی قبور آرامستان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا

مهدوی از آغاز همسان سازی قبور آرامستان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) آستارا با هدف تسهیل در تردد زائرین خبر داد.

«جمشید مهدوی» دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا به آغاز همسان سازی قبور آرامستان امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) این شهرستان اشاره کرد و افزود: همسان سازی قبور امامزادگان با هدف تسهيل تردد زائران و مراجعه كنندگان، تسهيل خدمات رسانی و ايجاد امكانات، زيباسازی محيط و ايجاد فضای معنوی، مقابله با هدر رفت زمين آرامستان، استفاده بهينه از فضای موجود برای دفن اموات و جلوگيری از صرف هزينه های گزاف در ساخت قبور اجرا می شود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا با بیان اینکه همسان سازی قبور امامزادگان ابراهیم و قاسم(ع) کاری بسیار پسندیده و یکی دیگر از آرزوهاست که در آستانه تحقق است، افزود: همسان سازی قبور با همکاری و حمایت های هیئت امنای امامزادگان به شکل زیبایی آغاز شده و در فاز اول با مشارکت صاحبان اموات ۲ هزار متر مربع از قبور تسطیح و این عملیات تا تسطیح کامل کل قبرستان امامزاده ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد: با همسان سازی قبور در راستای رفاه مراجعین و زیبایی محیطی، صندلی و روشنایی و ایجاد باغچه و تعبیه گلدان و حوض آب و ... نیز در برنامه است.

 

مهدوی با اشاره به اینکه همسان سازی قبور طبق مصوبه شورای تامین که در سال های گذشته صادر شده بود در حال انجام است، گفت: مردم منطقه امامزادگان نیز تا این لحظه همراهی بسیار خوبی را داشته اند و کار به ‌سرعت پیش می رود.

 

رییس اداره اوقاف و امور خیریه بندر آستارا در پایان از اقوام اموات آرمیده در جوار امامزادگان درخواست کرد با مراجعه به دفتر هیئت امنای امامزادگان در قسمتی از هزینه های این پروژه ارزشمند مجموعه خادمین حرم را یاری کنند.

کد خبر 1073451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha