شفافیت و پاسخ‌ گویی موجب همراهی و اعتماد مردم می‌شود

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر نقش موثر رسانه‌ها در گذر از بحران برق گفت: شفافیت و پاسخ‌ گویی موجب همراهی و اعتماد مردم می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران گفت:اصحاب رسانه با حضور موثر در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات ۲۸ خرداد و میدان مبارزه با کرونا، همواره در کنار مردم و یاریگر‌ مسئولان بوده و نقش پررنگی را ایفا می‌کنند که از زحمات آنان تقدیر و تشکر می‌نمایم.

وی در خصوص مشکلات قطعی برق در این ایام اظهار داشت:‌ مشکل قطعی برق به علل مختلف از جمله کمبود تولید، کاهش آب سدها، افزایش دما و بالتبع افزایش میزان مصرف و برخی بی‌مبالاتی‌ها، در کشور و شهرستان پیشوا ایجاد شده است.

عباسی افزود: گفت‌وگو با مردم با هدف شفافیت‌بخشی به امور و در میان گذاشتن مشکلات و مسائل با آنان، ضمن آنکه همراهی، اعتماد و دلگرمی شهروندان را حاصل می‌کند زمینه بهره‌گیری از نظرات، راهکارها و ایده‌‌های آنان را در پیشبرد بهتر کارها فراهم می‌‌نماید.همه نقاط کشور با مشکل قطعی مکرر برق مواجه بوده و مدیریت خاموشی‌ها توسط مرکز دیسپاچینگ ملی صورت می‌گیرد و خارج از اختیارات شهرستان‌ است.

فرماندار پیشوا با تاکید بر اینکه قطعی برق مردم را کلافه و سردرگم می کند، بیان کرد: مشکلات مردم را درک‌ کرده و به‌عنوان یک مسئول از  آنان عذرخواهی می‌کنم و اعلام می‌دارم بی وقفه پیگیر حل مشکلات موجود از نهادهای استانی هستیم. باید سعی شود قطعی برق بر اساس برنامه زمانبندی صورت بگیرد تا مردم امور خود را با ساعت‌های خاموشی هماهنگ کنند و با مشکلات کمتری مواجه شوند.

وی در پایان گفت:‌ مردم فهیم شهرستان پیشوا با صبر و متانت مشکلات را تحمل کرده و در امور مختلف نهایت تلاش و همکاری را دارند و  متولیان امور برق نیز وظیفه دارند در کنار مردم بوده و شرایط و دلایل را با مردم مطرح کنند تا همه با هم این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

کد خبر 1073456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha