مشارکت در هزینه ساخت ۶ خانه عالم و ۲ مرکز آموزش قرآن در گلستان 

سلمان زاده از مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در هزینه ساخت ۶ خانه عالم و ۲ مرکز آموزش قرآن در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان، «محمدمهدی سلمان زاده» گفت: در سال ۱۴۰۰ و برابر هماهنگی انجام شده با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تامین اعتبار کمک هزینه ساخت ۶ باب خانه عالم و ۲ مرکز قرآنی در روستاهای شهرستان گرگان، علی آباد و گنبد ساخته می شود. 

 


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان افزود: سهم مشارکت ستاد در هر یک از این پروژه ها یک میلیارد ریال و در مجموع ٨ میلیارد ریال است که بخشی از آن هزینه ها، برابر قرارداد جهت اجرا پرداخت شد. 

 


وی گفت: رسیدگی به امور فرهنگی همواره جزو اولویتهای مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است و بدون شک انجام این امور بدون ساخت و تامین اماکن و زیرساخت های فرهنگی - مذهبی میسر نخواهد بود. 

 


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این ستاد تاکنون در ۲۲ پروژه فرهنگی از جمله احداث، تکمیل، تجهیز حوزه علمیه، مسجد، حسینیه، مصلی- احداث خانه  عالم و دارالقرآن جمعا به مبلغ ١٧ میلیارد و یکصد میلیون ریال در ساخت مراکز فرهنگی شیعه و سنی در استان گلستان مشارکت و تماما از آنها به بهره براری رسیده است.

 

کد خبر 1073461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha