غدیری شدن و غدیری ماندن نیازمند هزینه و فرهنگ سازی است

حجت الاسلام باقری گفت: برای غدیر و غدیری ماندن باید هزینه و فرهنگ سازی شود و باید فرزندان مان از کوچکی با این فرهنگ آشنا شوند.

حجت الاسلام « یوسفعلی باقری » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: فرهنگ غدیر فرهنگ والایی است که باید در نهادینه کردن آن در جهان تلاش شود و نباید در این راه خستگی به دل راه داد.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: معارف دین و ارزش های دینی و اسلامی نیاز جامعه امروز ماست و باید فرزندان ما در این بخش با معارف دین آشنا شده و برای مقابله با تهاجم دشمنان واکسینه شوند.

 

وی با اعلام اینکه غدیر عید مسلمانان است و تنها به سادات تعلق ندارد، خاطر نشان کرد: نباید عید غدیر را منحصر به سادات و شیعیان کرد؛ بلکه باید برای فرهنگ سازی عید غدیر در جهان و در بین مسلمانان تلاش کرد.

 

حجت الاسلام باقری گفت: برای غدیر و غدیری ماندن باید هزینه و فرهنگ سازی شود و باید فرزندان مان از کوچکی با این فرهنگ آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه ولایت برای همه مسلمانان است و شیعه و سنی ندارد؛ تصریح کرد: باید در دهه ولایت از قربان تا غدیر با برنامه ریزی مناسب و برگزاری مسابقات و غدیر خوانی در بین جوانان جذاب سازی شود.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا یادآور شد: خطبه غدیر دارای درس و پندهای فراوان است و باید با ایجاد جاذبه برای جوانان در این بخش تلاش شود تا ضمن احیای مناسبت های مذهبی برای غدیری کار کردن مسئولانه وارد عمل شویم.

کد خبر 1073470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha