برگزاری آئین کلنگ‌زنی پروژه آبرسانی به دهستان «توت نده»

آئین کلنگ زنی پروژه حفاری چاه آب شرب و ایستگاه پمپاژ روستای توت نده شهرستان دنا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، با حضور جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و اهالی روستاهای ساران و توت نده آئین کلنگ زنی پروژه حفاری چاه آب شرب و ایستگاه پمپاژ روستای توت نده شهرستان دنا صورت گرفت.

اسفندیار برخه در این آئین با بیان اینکه اجرای این پروژه چالش ها و معارضاتی به همراه داشت عنوان کرد: با همکاری مسئولان قضائی و همراهی مردم روستاهای ساران و توت نده این مشکلات برطرف و پروژه وارد فاز اجرایی شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هزینه اجرای این پروژه ۳۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه عنوان کرد: در این پروژه یک حلقه چاه به عمق ۲۵۰ متر، یک و نیم کیلومتر خط انتقال و یک باب ساختمان موتورخانه و ایستگاه پمپاژ اجرا خواهد شد.

در ادامه نیز «مهدی روشنفکر»نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از اهالی روستاهای ساران و توت نده و دست اندرکاران امر در اجرای این پروژه اظهار کرد: نادیده گرفتن خدمات نظام بی انصافی است و همواره باید از مسئولان و زحمت کشان راستین تقدیر کرد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مسئولانه و خالصانه استاندار افزود: گلایه مندیم از کسانی که در دوره های گذشته نیازهای اولیه مردم را نادیده گرفتند چرا که در بسیاری از روستاها و مناطق می طلبید که با اهتمام و پیگیری مسئولان این زیرساختهای اولیه در ادوار گذشته پیگیری و اجرا می شد.

وی گفت: مردم استان ما همواره پای کار بودند و هستند و به همین خاطر و به جهت بهره مندی آنان تأمین و تقویت زیرساختهای آبی باید به جد در دستور کار قرار گیرد.

روشنفکر اظهار داشت: بعضی شیطنت ها و اهمال ها باعث شد که آنچنان که باید به مردم خدمات رسانی در خور شأن شود، انجام نگردیده و قطعا اهمال کنندگان مورد مواخذه قرار می گیرند.

وی یادآور شد: ۸۰ درصد اعتبارات ما متکی به فروش نفت است که در جاهایی فروش نفت بسیار مشکل است.

در ادامه نیز کیامرث حاجی زاده عنوان کرد: تعامل و هم افزایی نمایندگان و مسئولان در استان مثال زدنی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: رشد ۲۰۰ درصدی اعتبارات استان و پیشرفتهای حاصله در خدمات رسانی زائیده همین تفکر، همفکری و تعامل مطلوب است.

حاجی زاده گفت: تا پایان دولت پروژه تصفیه خانه آب اضطراری شهر یاسوج با جذب اعتبار باید نهایی شود و تامین آب شرب مادوان نیز با رفع معارضات نهایی می گردد.

وی ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضائی و بویژه دادستان مرکز استان تصریح کرد: مردم هم افزایی و همراهی خوبی دارند و در بسیاری از امور از مسئولان جلوتر بوده اند.

ضمن آنکه در پروژه های آبی در استان از جمله سدهای تنگ سرخ و سقاوه و آبریز شاهد تحولات و پیشرفت های خوبی بوده ایم و در شبکه توزیع و آبرسانی هم‌ گام های مؤثر و خوبی برداشته شده که در آینده نزدیک، نتایج خوب آن را خواهیم دید.

در ادامه پناهی فرماندار شهرستان دنا ضمن تشکر از همکاری مردم روستای ساران و حوصله ساکنین توت نده در اجرای پروژه مورد نظر گفت: اجرای این پروژه که جلسات متعددی در راستای عملیاتی شدن آن تشکیل گردید تاثیر فراوانی در زندگی مردم روستای توت نده و اطراف دارد که همت مسئولین استانی و شهرستانی پیرامون عملیاتی شدن آن جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

کد خبر 1073482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha