برای حل مشکلات اقتصادی باید به جوانان و ظرفیت های داخلی تکیه کنیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید بیش از پیش به نیروی عظیم جوانان و ظرفیت های داخلی خودمان تکیه کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدعلی لیالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با اشاره به گلایه ها و مطالبات به حق مردم در عرصه مباحث اقتصادی و معیشتی ابراز داشت: متأسفانه در سال های اخیر وضعیت غیرقابل قبولی را در عرصه اقتصاد کشور شاهد بوده ایم، به طوری که حتی مسئولان دولت کنونی نیز نمی توانند از وضع فعلی دفاع کنند.

 

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی افزود: گرچه ریشه بخشی از مشکلات، تحریم و فشارهای دشمنان بوده اما نباید از یاد ببریم که بخش اعظم مشکلات امروز به سوء مدیریت ها و ندانم کاری ها برمی گردد و این که متأسفانه در این سال ها کمتر شاهد مدیریت جهادی و انقلابی در کشور بوده ایم.

 


وی گفت: به لطف الهی گفتمانی در سایه انتخاب مردم اینک بر سر کارآمده که در راستای تقویت انقلاب و نظام اسلامی و خدمت خالصانه به آحاد مردم، رویکرد انقلابی و جهادی را هدف قرار داده و ان شاءالله با همدلی مردم و دولت و مجموعه حاکمیت، شاهد کاستن از فشارهای معیشتی و اقتصادی در آینده نزدیک باشیم.

 


این استاد حوزه و دانشگاه همچنین بیان داشت: بسیار خرسندیم که گفتمان عدالت،کارآمدی، مقابله با فساد، مدیریت صحیح منابع و خدمت خالصانه و بی منت به آحاد مردم به ویژه محرومان در جامعه شکل گرفته که به یاری حق تعالی شاهد برکات و ثمرات آن در آینده باشیم.

 


عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی در خاتمه افزود: باید در مسیر کاستن از مشکلات و سختی های مردم گام برداشت و در این میان به طور خاص بر ظرفیت های داخلی تکیه کرد نه این که صرفاً چشم به بیرون از مرزها بدوزیم، کما این که تجربه سال های اخیر نشان داده که ما باید روی پای خود بایستیم و به دنبال رشد و شکوفایی اقتصاد درونزا با تکیه بر جوانان کاربلد، متعهد و متخصص باشیم.

کد خبر 1073490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha