تایید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر تهران/الحاق تسلیحات راهبردی و مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه

همکاری با رئیس جمهوری منتخب شرط لازم رفع مشکلات، زمانبندی دقیق اعلام خاموشی‌ها حداقل خواسته مردم، تایید صحت انتخابات شورای شهر تهران، الحاق تسلیحات راهبردی و مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه برخی از اخبار سیاسی امروز شبستان است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، همکاری با رئیس جمهوری منتخب شرط لازم رفع مشکلات، زمانبندی دقیق اعلام خاموشی‌ها حداقل خواسته مردم، تایید صحت انتخابات شورای شهر تهران، الحاق تسلیحات راهبردی و مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه از جمله گزیده اخبار سیاسی شبستان در چهارشنبه ۱۶ تیر است.

همدلی و همکاری با رئیس جمهوری منتخب شرط لازم رفع مشکلات کشور است

سید مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی در  توئیتی نوشت: همدلی و همکاری  با رئیس جمهوری منتخب و  دولت او ان شاءالله براثر درایت و مدیریت هوشمندانه شروط لازم و کافی رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود است.

 

زمانبندی دقیق اعلام خاموشی‌ها حداقل خواسته مردم

فریدون حسنوند، نماینده مردم اندیمشک رئیس کمیسیون انرژی در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نوشت: ‏باید زمانبندی دقیقی درباره اعلام خاموشی‌ها در مجموعه‌های اداری، صنعتی و مشترکین خانگی، اعلام شود، قطعا با برنامه‌ریزی‌های دقیق شاهد کاهش خاموشی‌ها خواهیم بود،البته توقع مردم هم  این است زمانبندی خاموشی‌ها که اعلام می‌شود طبق آن انجام شود و به طور ناگهانی این اتفاق رخ ندهد.

 

در برخی مناطق تامین آب شرب از چاه‌های عمیق است که عمدتاً با برق این اقدام صورت می‌گیرد که باید با برنامه‌ریزی‌های لازم مانع از قطعی آب در این مناطق شد تا مردم کلافه نشوند.

 

صحت انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تایید شد

شکرالله حسن بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در مورد تایید صحت انتخابات اظهار داشت: بر اساس نامه ارسالی از هیات نظارت شهر تهران به فرمانداری این شهرستان، صحت انتخابات شورای شهر پایتخت تایید شد.

 

انتخابات شورای شهر تهران همراه با انتخابات ریاست جمهوری، میاندوره ای مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای مجلس خبرگان ۲۸ خرداد برگزار شد.

 

الحاق تسلیحات راهبردی و مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه

صبح امروز چهارشنبه در مراسمی، با حضور سردارسرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان، مسئولان و کارشناسان ارشد نیروهای مسلح، مجموعه متنوعی از تسلیحات و تجهیزات راهبردی و مدرن دفاعی به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی الحاق گردید.

 در این مراسم با الحاق نسل جدیدی  از  موشک های نقطه زن و دقیق زن، بالگردهای هجومی، شناسایی و تک ور و پهپادهای برد بلند رزمی،شناسایی و انتحاری در فرایند تکامل قدرت دفاعی نیروی زمینی سپاه گام مهم دیگری به جلو برداشته شد.

 سامانه‌های موشک انداز ضدزره و ضدتانک و راکت های دقیق زن و نقطه زن با پیوست و ترکیبی از دیگر تسلیحات و مهمات هوشمند الحاقی، سرعت و توان تحرک و قدرت عملیاتی یگان های نیروهای مخصوص، تکاور، رزمی، زرهی و توپخانه نیروی زمینی سپاه را بیش از پیش ارتقا خواهند بخشید.

 یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این مرحله‌ از الحاق، آغاز بهره برداری و بکارگیری از مهمات، تجهیزات و تسلیحاتی است که مراحل ساخت و تولید آنها بر فرایند و راهبرد هوشمند سازی منطبق بوده و از سوی دیگر محصول ارزشمند تلاش و اهتمام متخصصان و کارشناسان داخلی و از جمله سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه است که اکنون به مرحله بهره برداری نهایی رسیده است.

 نسل نوین و ارتقا یافته‌ای از موشک‌های ضد زره، بمب‌ها و راکت های دقیق زن و نقطه زن نیز در میان ادوات و تجهیزاتی دیده می‌شود که امروز به سازمان رزم نیروی زمینی سپاه الحاق گردید.

 

افتتاح بزرگ‌ترین بیمارستان تخصصی نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه با حضور در منطقه سوم نبوت نداجا مستقر در کنارک ضمن بازدید از روند پیشرفت بزرگ‌ترین بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم الانبیای این نیرو در سواحل مکران، از افتتاح و بهره برداری این مرکز درمانی در ماه آینده در چابهار خبر داد.

 

دریادار خانزادی با اشاره به تجهزات و خدمات تخصصی موجود در این مرکز درمانی شامل دستگاه‌های سی تی اسکن، رادیولوژی، اکسیژن درمانی، اتاق‌های هایپرمال و همچنین بخش‌های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، icu، ccu و اورژانس، گفت: افتتاح و بهره برداری از بزرگ‌ترین بیمارستان در سواحل مکران علاوه بر تسریع در امور درمانی مناطق کنارک، چابهار، پسابندر، گامی جدید در تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر توسعه سواحل مکران است.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: بیمارستان ۶۴ تختخوابی خاتم الانبیا نداجا در ۲ طبقه و در زمینی به وسعت ۱۱ هزار متر مربع احداث شده است و با توجه به فاصله حدود ۹۰۰ کیلومتری از مرکز استان سیستان و بلوچستان، خدمات درمانی مورد نیاز برای بیش از ۳۰۰هزار نفر از ساکنان شهرستان چابهار و کنارک و روستا‌های محروم همجوار آن را فراهم می‌کند.

 

بر اساس این گزارش، بیمارستان ۶۴ تخت خوابه تخصصی خاتم النبیا نیروی دریایی ارتش در ۵ بخش مراقبت از بیمار، خدمات درمانی، خدمات تشخیصی، خدمات ادارای و خدمات پشتیبانی آماده ارائه خدمت به مردم شریف مناطق جنوب و جنوب شرق کشور است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1073509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha