تقدیر معاون فرهنگی وزارت بهداشت از دکتر ناصرپروانی

معاون فرهنگی ‌و دانشجویی وزارت بهداشت به مناسبت روز قلم از دکتر ناصر پروانی، چهره فرهنگی وزارت بهداشت تقدیر کرد.


به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با روز قلم، دکتر سیماسادات لاری، معاون فرهنگی ‌و دانشجویی وزارت بهداشت از دکتر ناصر پروانی، مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شاعر و‌ نویسنده که همواره با برگزاری کارگاه های شعر و کلاس های ادبی فضا را برای رشد و پویایی ادبی دانشجویان فراهم می کند، تقدیر کرد.
 


 
متن لوح تقدیر به شرح زیر است:
 
 
"فرهیخته ارزشمند
 
جناب آقای دکتر ناصر پروانی
 
با اهدا سلام و تحیات
 
قلم زدن در راه اعتلای فرهنگ و ادبیات غنی فارسی و انتقال مفاهیم و مضامین احساسی و اخلاقی موهبتی است که خداوند متعال نصیب اساتید خاضع و مجربی همچون شما می نماید. بر خود می بالیم و خوشحال هستیم که در جمع همکاران و دوستان صدیق خانواده بزرگ وزارت بهداشت، دانشجویان، اعضای هیئت علمی و پرسنل، از آموزش ها و راهنمایی های دلسوزانه شما در زمینه فرهنگ و ادبیات فارسی خصوصا شعر بهره مند می شود.
 
بر خود لازم می دانم به پاس زحمات و مساعی بی دریغ شما در برگزاری کارگاه های شعر و ادبیات فارسی از فعالیت های چشمگیر و موثر شما قدردانی نمایم.
 
امیدوارم تا همیشه قلم تان جاری، آزاد و اثربخش بر پیکر دفتر فرهنگ پارسی نقش بزند و دانشجویان و اهل قلم از آموزه های ادبی و ارزشمند شما بهره مند گردند.
 
توفیق روزافزون در مسیر خدمتگزاری را برای شما از درگاه خداوند متعال خواستارم.
 
دکتر سیما لاری
 
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت"


 
گفتنی است، «دکتر ناصر پروانی» مدیر امور پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی و مدیر سابق بیمارستان کودکان مفید ، شاعر و نویسنده معاصر که آثارش همواره مورد توجه نسل جوان و دانشجویان است در کارگاه « شب های پروانه ای» اصول شعر و موضوعات مرتبط با ادبیات را تدریس می کند. باران، تبسم چشم، کمی دورتر از فاصله ها، دوباره می سرایمت به نام من به کام عشق، دردی به نام عشق، شعرهایم بوی باران می دهد، دلی دریاتر از دریا، یک کوزه پر از احساس، سرطان عشق، یک عاشقانه محض، نگران خودمم، دو فنجان غزل ، چهل و هیچ سالگی و مردانی حوالی خورشید از جمله کتابهای پروانی است.

 

کد خبر 1073537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha