افزایش دانش و مهارت عشایر فارس با اجرای طرح افزایش دانش جامعه عشایری

بهرامی گفت: طرح افزایش دانش جامعه عشایری فارس با ایجاد برنامه جامع ارتقای سطح سواد، دانش و مهارت در مناطق عشایری فارس اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله بهرامی»، امروز (چهارشنبه 16 تیر) با اشاره به اجرای طرح افزایش دانش جامعه عشایری فارس در جمع خبرنگاران گفت: برنامه جامع ارتقای سطح سواد، دانش و مهارت در مناطق عشایری فارس ایجاد شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس افزود: ، شاخص سواد در جامعه عشایری و توسعه سطح کمی و کیفی امکانات و خدمات برای تحصیل دانش آموزان از مهمترین شاخصه های توسعه و برخورداری عشایر است و برای تحقق این مهم، تفاهم نامه ملی میان سازمان امور عشایر ایران و سازمان تجهیز و نوسازی مدارس ایران منعقد شده است.

وی اضافه کرد: در این تفاهم نامه،  بررسی نیاز سنجی انجام شده تا مشخص شود که مناطق عشایری در نیاز به مدارس جدید و تجهیز مدارس موجود، پیگیری جذب منابع برای اجرای توسط کارگروه ملی طبق برنامه های مصوب و مرتبط و راه اندازی کارگروه های متناظر در سطح استان ها به چه اقداماتی نیاز دارند.

بهرامی تصریح کرد: بر این اساس کارگروه متناظر استانی با هدف پیگیری و تسهیل امور اجرایی تفاهم نامه با اداره کل امور عشایر فارس، سازمان نوسازی و آموزش و پرورش عشایری و آموزش و پرورش عشایر سیار برگزار شد.

کد خبر 1073655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha