ورودی‌ های  شهر یاسوج کنترل می شود

فرماندار شهرستان بویراحمد ز محدودیت‌های کرونایی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: باید ورودی‌های سطح شهر یاسوج همانند گذشته مورد کنترل و نظارت قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نشست پیشگیری و مقابله با کرونای شهرستان بویراحمد صبح امروز ( 16 تیر ماه) به ریاست مجید احمدی، فرماندار این شهرستان و با رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویراحمد و مدیران عضو این نشست برگزار شد.

 

«مجید احمدی» در این نشست به صنوف مختلف مستقر در سطح بازار شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد هشدار داد و گفت: صنوفی که در سطح شهر یاسوج در حال فعالیت هستند باید به دقت مورد نظارت و رصد قرار بگیرد و با کسانی که برای منافع خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد قانونی صورت بگیرد.
 

فرماندار شهرستان بویراحمد از ادارات استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد خواست که بیش از گذشته بیماری کرونا را مدنظر قرار دهند و گفت: بیماری جدید کرونا بسیار خطرناک‌تر از گذشته بوده و به کسی رحم نمی‌کند و اگر مردم رعایت نکنند، خودشان ضرر می‌کنند.
 

احمدی گفت: باید مراسمات ترحیم و تشییع طبق روال و دستورالعمل‌های ستاد کرونا انجام بگیرد. تجمع‌ های گروهی در سطح شهرستان بویراحمد ممنوع است. تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.
 

وی از محدودیت‌های کرونایی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: باید ورودی‌های سطح شهر یاسوج همانند گذشته مورد کنترل و نظارت قرار گیرد.
 

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: به غیر از مشاغل گروه یک شامل؛ نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، مراکز درمانی، فروشگاه‌های مواد غذایی و... سایر مشاغل در شرایط وضعیت قرمز تعطیل می‌باشند.

کد خبر 1073666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha